خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار می شود؛

برگزاری انتخابات انجمن نمایش گیلان در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۵۹

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: برای انتخاب هیات مدیره انجمن نمایش استان گیلان ۱۱ نفر کاندیدا شدند که از بین این افراد ۵ نفر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان گفت: انتخابات انجمن نمایش استان گیلان با حضور دو نماینده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا (ص) رشت راس ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای انتخاب هیات مدیره انجمن نمایش استان گیلان ۱۱ نفر کاندیدا شدند که از بین این افراد ۵ نفر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

ابراهیمیان با بیان اینکه هیات مدیره منتخب به مدت دو سال مسئولیت این حوزه را برعهده خواهند داشت، گفت: اهداف این هیات مدیره و انجمن کمک و حمایت از تولید و اجرای نمایش در شهرستان ها، حمایت از پروژه های پژوهشی و چاپ متون نمایشی است.

این مسئول حمایت از آثار برتر نمایشی، ایجاد امکان اجرا در سایر نقاط کشور، مشارکت در برگزاری جشنواره تئاتر استانی، فراهم آوردن امکانات لازم برای برگزاری تئاتر ملی، ایجاد کتابخانه های تخصصی تئاتر را از دیگر اهداف انجمن نمایش دانست.

وی  خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان گیلان ۳۱ گروه نمایشی فعالیت می‏‌کنند.

انتخابات انجمن نمایش گیلان که قرار بود روز سه شنبه ٢۶ بهمن ٩۵ در رشت برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امکان حضور کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی لغو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز