خبرگزاری کار ایران

ستاره ملی پوش خشنود از بازی در آلکمار؛

جهانبخش: لیون باشگاه بزرگی است اما اختلاف ما با آنها سه گل نبود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۹۲

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی آلکمار هلند از عملکرد خود مقابل تیم لیون ابراز رضایت کرد و دلیل شکست تیمش را بدشانسی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا جهانبخش، لژیونر تیم ملی ایران که در تیم آلکمار هلند بازی می‌کند از نحوه بازی تیمش مقابل لیون می‌گوید: خیلی بدشانس بودیم. لیون 5 توپ به سمت دروازه ما آورد که 4 تا از آنها تبدیل به گل شد. در عوض ما 7، 8 موقعیت صد در صد داشتیم که فقط یکی از آنها وارد دروازه لیون شد.

وی ادامه داد: دو گل را خودمان تقدیم لیون کردیم و گل اول آنها هم روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. اگر بدشانس نبودیم و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد حتما می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

جهانبخش با ابراز رضایت از عملکرد خود دربازی مقابل لیون خاطر نشان کرد: در این بازی عملکرد بدی نداشتم. دو پاس خوب برای مهاجمان آلکمار فرستادم که در موقعیت تک به تک بود اما از آنها استفاده نشد. یک شوت از راه دور هم زدم که راهی به دروازه لیون پیدا نکرد. پنالتی را هم که وارد دروازه لیون کردم. فکر می‌کنم این‌ها نشان می‌دهد عملکرد قابل قبولی ارائه داده‌ام.

وی افزود: پنالتی‌های ما را شماره 9 آلکمار یعنی ویگخورست می‌زند. او زمان اعلام پنالتی تعویض شده بود و به همین دلیل من پشت توپ ایستادم و آن را تبدیل به گل کردم.

این لژیونر در خصوص تیم لیون عنوان کرد: لیون تیم باکیفیتی بود. بخصوص در خط میانی و حمله. در این دو خط، بازیکنان باتجربه و سرحالی برای لیون بازی می‌کردند. اختلاف آلکمار و لیون، هوش و تجربه بازیکنان خط میانی و حمله بود. آنها موقعیت‌ها را به خوبی تبدیل به گل کردند اما ما یکی پس از دیگری شانس‌هایمان را از دست دادیم. لاکازاته، همان بازیکنی که بارها درباره‌اش صحبت کردم، دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن لیون بود. لیون باشگاه بزرگی است اما اختلاف ما با آنها سه گل نبود.

وی بیان کرد: پست فوروارد پست جدیدی برای من است. قبلا به عنوان وینگر چپ و راست و مهاجم هدف بازی کرده بودم اما الان دو هفته‌ای است که به عنوان هافبک نفوذی و پشت سر تک مهاجم به میدان می‌روم. پیش از لیون، مقابل هیرنفین در این پست بازی کردم. مربی هم از من خواست برابر لیون هم این نقش را بر عهده داشته باشم. در این پست فضا در اختیار من قرار گرفت تا به همه جای زمین سرک بکشم و در بازیسازی نقش مهمی ایفا کنم. مربی هم آزادی عمل به من داده بود تا در تمام نقاط زمین، بخصوص در فاز تهاجمی حضور داشته باشم. اگر سرمربی می‌خواهد از من در این پست استفاده کند باید با خصوصیات بازی در این منطقه از زمین آشنا شوم و به آنها عادت کنم.

جهانبخش افزود: در سمت راست عادت دارم که هم نفوذ کنم و هم به خط دفاع کمک. فضای حرکتی‌ام هم مشخص است چون پست اصلی‌ام است. به بازی در وینگر راست عادت کرده‌ام ولی خب سرمربی آلکمار تصمیم گرفت پست بازی مرا تغییر بدهد و من هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای با کمال میل پذیرفتم. فکر کنم بازی قابل قبولی هم ارائه دادم. با خودم باشد وینگر راست را ترجیح می‌دهم اما مهم این است که سرمربی آلکمار چه تصمیمی می‌گیرد.

این بازیکن در پایان در خصوص حضور کی‌روش در استادیوم اظهار کرد: شب بازی فهمیدم که آقای کی‌روش به هلند آمده تا بازی آلکمار- لیون را از نزدیک ببیند. این نخستین باری بود که با پیراهنی جز پیراهن تیم ملی و در یک کشور دیگر جلوی چشم او بازی می‌کردم. بعد از بازی هم ایشان را دیدم. کی‌روش هم تاکید کرد که تفاوت آلکمار و لیون در زدن ضربات آخر بود. حضور کی‌روش به من انگیزه داد اما واقعیتش از او نپرسیدم از بازی‌ام راضی بود یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز