خبرگزاری کار ایران

سرمربی الهلال: به مهدی طارمی اهمیت نمی‌دهم

سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس قدرت این تیم را ستود.

به گزارش ایلنا، رامون دیاز، سرمربی الهلال، در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت.

دیاز در مورد بازی فردا گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی نسبتاً دشواری در پیش خواهیم داشت. این تیم در صدر جدول لیگ ایران حضور دارد. با این حال، بازی فردا برای ما یک شروع در مسابقات بین‌المللی است. در نتیجه باید نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم. ما اینجا آمده‌ایم تا دست پُر به عربستان برگردیم. 

وی افزود: ما برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا اینجا هستیم. ما برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها امکانات لازم را داریم. کاملا آماده هستیم تا با قدرت در این رقابت‌ها ظاهر شویم و تداخل در بازی‌های لیگ هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

دیاز در مورد سبک بازی الهلال در دیدار فردا گفت: بازی فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهد بود زیرا مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم اما با این وجود ما سبک بازی خود را تغییر نمی‌دهیم و با سبک سابق خود بازی خواهیم کرد تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. اکنون در شرایط خوبی به سر می‌بریم و صدرنشین لیگ عربستان هستیم و می‌خواهیم این قدرت خود را بازی فردا مقابل پرسپولیس نشان دهیم.

سرمربی الهلال ادامه داد: ما تمام امکانات لازم را برای اینکه فردا مقابل پرسپولیس در اوج آمادگی حضور پیدا کنیم داریم. فردا هیچ بازیکن مصدومی جز سالم الدوسری نداریم و معتقدم این بازی از سوی هر دو طرف باز خواهد بود و شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

وی در مورد حضور طارمی در این دیدار اضافه کرد: برای من اهمیتی ندارد که در بازی فردا بهترین گلزن پرسپولیس غایب است، چون تیم بزرگ اصلا متکی به یک بازیکن نیست.

استقبال پرشور هواداران عمانی من را به وجد آورد آورد. آنها واقعا شماره یک هستند. تشویق و حمایت آنها در بازی فردا برای ما کمکی خواهد بود و امیدوارم در بازی  فردا در ورزشگاه حاضر شوند. ما باید اولین بازی خود در آسیا را عالی آغاز کنیم و این مرحله نیاز به تمرکز بالا دارد.

کد خبر : ۴۶۱۸۶۳