خبرگزاری کار ایران

داورانی از سریلانکا، عراق واسترالیا بازی های ایران را قضاوت می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۵۳

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت بازی های ایران در رقابت های آسیایی داورانی از استرالیا، سری لانکا و عراق را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در حالی به مصاف رقبای خود از امارات و عربستان می روند که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی ها از داورانی استرالیایی، سری لانکایی و عراقی بهره برد.

در جدال حساس استقلال با الاهلی در امارات afc داوری سرشناس از استرالیا به نام پیتر گرین را انتخاب کرد. داوری که برای ایرانی ها شناخته شده است و بارها شاهد قضاوت های او در رده ملی و باشگاهی بودند. اما جدال حساس پرسپولیس با الهلال در عمان را داوری گمنام از سری لانکا سوت خواهد زد، انتخابی که می تواند حاشیه های فراوانی داشته باشد.

هیتیکامکا پریرا داور 42 ساله سری لانکایی بنا به انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا حساس ترین بازی هفته اول فوتبال باشگاهی غرب قاره کهن را میان دو تیم قدرتمند پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس سوت خواهد زد. همچنین برای بازی دو نماینده دیگر ایران یعنی استقلال خوزستان با الفتح عربستان و همچنین ذوب آهن با العین afc از دو داور عراقی سود برده است.

برنامه و ساعت دقیق بازی نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است.

دوشنبه دوم اسفند 95

ورزشگاه سلطان قابوس مسقط

14:30؛ استقلال خوزستان – الفتح عربستان

داور: محمدقاسم ساری (عراق)

ورزشگاه شیخ راشد دبی

19:45؛ الاهلی امارات – استقلال ایران

داور: پیتر گرین (استرالیا)

سه شنبه 3 اسفندماه 95

ورزشگاه سلطان قابوس مسقط 

18:30؛ پرسپولیس ایران – الهلال عربستان 

داور: هیتیکامکا پریرا (سری لانکا)

ورزشگاه هزا بن زائد العین

18:45؛ العین امارات – ذوب آهن ایران

داور: علی صباح (عراق)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز