خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی در کارگاه تولید لوله‌های سیمانی در بوکان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۰۶

انبار کارگاه تولید لوله‌های سیمانی امروز جمعه در شهرک‌صنعتی شهرستان بوکان طعمه حریق شد.

به گزارش ایلنا، در پی تماس مردم و ساکنان شهرک‌صنعتی مبنی بر اینکه کارگاه تولید لوله‌های سیمانی آتش گرفته بلافاصله گروه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

با توجه به نبود ایستگاه اختصاصی آتش‌نشانی در شهرک صنعتی یک گروه از آتش نشانان ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی شهرداری بوکان به محل اعزام شدند و با توجه به حساسیت و وسعت حریق از نیروهای ایستگاه ۲ سازمان و همچنین آتش نشانی های شهر سیمینه و روستای کلتپه قورمیش نیز درخواست کمک شد.

ماموران اعزامی خوشبختانه توانستند با بیش از ۲ ساعت تلاش حریق بزرگ کارگاه مذکور را اطفا و از سرایت آن به دیگر نقاط کارگاه و کارخانه های مجاور جلوگیری کنند.

علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد و خسارات وارده نیز به کارگاه توسط مسئولان و صاحب کارگاه در حال برآورد است.

برای اطفاء کامل حریق و لکه گیری آن مقدار بیش از ۱۲هزار لیتر آب مصرف شد و در این عملیات بیش از ۱۴ آتش نشان از سه ایستگاه آتش نشانی شهری و یک ایستگاه آتش نشانی روستایی شرکت داشتند.

در این شهر صنعتی که بدون ایستگاه آتش نشانی است بیش از ۸۲ کارگاه تولیدی و صنعتی فعال وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز