خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت برگزار شد؛

جلسه کمیسیون هماهنگی شهرداری رشت با امور حفاری‌ها و شرکت‌های زیرساخت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۳۴

سومین جلسه هماهنگی شهرداری رشت با امور حفاری‌ها و شرکت های زیرساخت استان با حضور شهردار رشت در دفتر ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سومین جلسه هماهنگی شهرداری رشت با امور حفاری‌ها و شرکت‌های زیرساخت استان به ریاست ثابت قدم و با حضور نمایندگانی از شرکت‌های زیرساختی، چون برق، آب ، مخابرات و گاز در دفتر ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

سید محمدعلی ثابت قدم با تاکید بر رفع خطر و حفظ ایمنی شهروندان گفت: در اجرا و ارائه خدمات  منافع عمومی را نباید قربانی منافع شخصی کرد.

 شهردار رشت با اشاره به ارائه برنامه حفاری‌توسط شرکت‌های زیرساخت به شهرداری در ابتدای هر سال اذعان داشت: در این برنامه مکان، زمان، وقت و توالی انجام امور مشخص و به شهرداری ارائه شود تا با اخذ مصوبه به شورا تخصیص بودجه تحقق یابد.

در ادامه این نشست ضمن قرائت مفاد تفاهم نامه شهرداری با شرکت‌های زیرساخت، اعضا به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه بنا به پیشنهاد رئیس اداره گاز شهرستان با توجه به مشکلات احتمالی از سوی تامین اجتماعی به جای عنوان تفاهم نامه از عنوان روش پرداخت استفاده شود.

جمع آوری انشعابات به جهت حفظ منافع عمومی توسط شرکت گاز صورت و دریافت مجوز برای نصب انشعاب شهروند به شهرداری هدایت گردد.

 گفتنی است راه اندازی نرم افزار شبکه ای تا پایان سال توسط امور فناوری شهرداری رشت و ارسال مستندات از سوی شرکت‌های زیرساخت تا پایان سال و بررسی پیش نویس تفاهم نامه در ظرف مدت یک هفته از اهم مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز