خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان:

بازیکنان بزرگسال نتوانستند به راحتی به مراحل بالاتر صعود کنند/ زنگ خطر برای تیم بزرگسالان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۵۳

مهدی آرمندنیا در این خصوص گفت: جوانان مستعد در مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شدند و زنگ خطر را برای بازیکنان رده سنی بزرگسال به صدا درآورند.

به گزارش ایلنا و به نقل از میته ملی پارالمپیک، وی با اشاره به این نکته که مسابقات قهرمانی کشور بعد از چهار سال برگزار شد، افزود: در اکثر کلاسهایی که برگزار شد جوانان شرکت کرده بودند و عملکرد خوبی داشتند و زنگ خطری برای بازیکنان رده سنی بزرگسالان را به صدا در آوردند. به نظر من سیاست های انجمن و فدراسیون در کنار هم باعث عملکرد خوب بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان رده سنی بزرگسالان در کلاس های دهگانه نتوانستند به راحتی به مراحل یک هشتم، یک چهارم نهایی و فینال صعود کنند. در بخش نشسته نیز جوانان در کنار بزرگسالان رقابت کردند و مسابقات یکدیگر را دیدند که این امر، هم زنگ خطری برای بزرگسالان بود و هم جایگزین بازیکنان بزرگسال را معرفی کرد.

وی به استعدادیابی بازیکنان تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: انجمن تنیس روی میز سعی می‌کند در کنار استعدادیابی، اختلاف فاکتورهای تاثیرگذار بازیکنان مبتدی و پیشرفته را بیشتر و تاثیرگذارتر ببیند، چراکه می‌تواند نفرات برتر کلاس‌های دهگانه را با نفرات مبتدی مقایسه کند. همچنین با اقدام کمیته آموزش در کنار شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار به استعدادیابی و پیشرفت بازیکنان تنیس روی میز کمک موثری می شود.

آرمندنیا در خصوص نحوه گزینش و راهیابی بازیکنان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور کلاس های دهگانه به اردو دعوت می شوند همچنین در برخی کلاس ها که دو بازیکن قوی رقابت کرده و موفق به کسب مقامی نشده باشند و برخی بازیکنان نیز به صورت انتصابی به اردو راه می یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز