خبرگزاری کار ایران

یدالله موحد خواستار شد؛

تسریع در رفع مشکلات مردم با تعاونی‌های مسکن/ برخورد قاطع با تعاونی‌های متخلف

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۵۳۷

رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار تسریع در رفع مشکلات مردم با تعاونی‌های مسکن به ویژه مسکن‌مهر شد.

به گزارش ایلنا، یدالله موحد رئیس کل دادگستری کرمان در جلسه‌ای با مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اتاق تعاون استان کرمان اظهار کرد: حل مسائل و ‌مشکلات مالی و اجرایی پروژه‌های مسکن و به ویژه مسکن مهر در اختیار سیستم قضائی نیست.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان و مجرمان از وظایف قوه قضائیه است، تاکید کرد: دادگستری استان کرمان با شرکت تعاونی‌های مسکن متخلف به صورت قاطع، سریع و بدون تعارف برخورد می‌کند.

موحد در ادامه گفت: در بسیاری از موارد صرف برخورد قضائی و صدور احکامی از جمله حبس برای مجرمان و متخلفان، مشکلات مردم در حوزه تعاونی‌های مسکن را رفع نمی‌کند.

وی با عنوان اینکهیکی از مشکلات عمده شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، ورود افراد غیر‌متخصص در هیأت مدیره‌های این تعاونی‌هاست تصریح کرد: نباید با اتخاذ یکسری تصمیمات نسنجیده برای جامعه و مردم مشکلاتی ایجاد کرد.

موحد در پایان خاطرنشان کرد: برای رفع ریشه‌ای مشکلات مردم و تعاونی‌های مسکن، باید دستگاه‌های اجرائی و سیستم بانکی به کمک ‌شرکت‌های تعاونی مسکن بشتابد و دستگاه قضائی نیز حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز