خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون اجرایی رییس‌جمهوری؛

کارگروه تنظیم بازار تشکیل جلسه داد /تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۳۹

جلسه کارگروه تنظیم بازار عصر چهارشنبه به ریاست معاون اجرایی رییس جمهوری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در این جلسه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های دولت تدبیر و امید برای تنظیم بازار ایام نوروز سال ۱۳۹۶ اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های دولتی و اجرایی ملزم هستند با توجه به تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای ثبات قیمت ها و عرضه کالاها و خدمات عمومی در ایام تعطیلات نوروزی با تکیه بر توان و تولید داخلی، تدابیر و اقدامات لازم را برای تعادل و آرامش در بازار و رفاه بیشتر مردم شریف ایران، فراهم کنند.

در این جلسه بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم از قبیل روغن، شکر، گوشت، برنج،  مرکبات و همچنین ارایه برنامه خدمات حمل و نقل عمومی هوایی و زمینی برای سفرهای نوروزی تاکید شد.

همچنین مقرر شد، دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مداوم بر روند تغییرات قیمت‌ها در ایام نوروز نظارت و به شکایت‌های مردم با فوریت رسیدگی کنند.

در این جلسه راهکارهای عرضه مناسب گوشت توسط جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، عرضه گسترده برنج، روغن و شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی و عرضه مناسب مرکبات و سیب توسط سازمان تعاون روستایی به‌عنوان مباشرین دولتی مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان جلسه گزارشی از روند جوجه‌ریزی و پیش‌بینی تولید گوشت مرغ ارائه و با توجه به میزان ذخایر موجود مقرر شد، در صورت ضرورت نسبت به عرضه موجودی ها اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز