خبرگزاری کار ایران

علوی:

کارهای بزرگ دولت یازدهم به خوبی اعلام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۴۳

وزیر اطلاعات گفت: علما مانند چشمه ای جوشان هستند که وجود وحضورشان در جامعه و استفاده از نظرات آنان به بهبود شرایط و انجام مسئولیت‌ها کمک و مسیر را روشن می‌نمایند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز یکشنبه (۱۷بهمن ۹۵) در جریان دیدار با آیت الله سید جعفر سیدان ازعلمای حوزه علمیه خراسان رضوی افزود:در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاربزرگی انجام شده است این دولت نیز خوب کار می شود اما بخوبی بیان و اعلام نمی گردد.

وی با اشاره به سفر روز گذشته خود به شیراز گفت: فقط در این استان دیروز ۲۶۲ روستا گازرسانی شد ضمن آنکه همزمان در سایر استانهای کشور، کارها در گستره وسیع در حال انجام است چنانچه در بخش های برق رسانی روستاها، گازرسانی به شهرها و روستاها، افتتاح بیمارستانها، مدارس ، پروژه های راه سازی و غیره نیز اقدامات گسترده ای انجام شده و همچنان هم در دست اجراست اما تبلیغات مناسبی از خدمات ارائه شده و در دست انجام صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به حاشیه شهر مشهد گفت: عمده جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزارنفری حاشیه شهر مشهد روستائیانی هستند که به دلیل نبود اشتغال و مشکلاتی از این دست در کارهای گذشته به حاشیه مشهد مهاجرت کرده اند اما عزم دولت بر حل این مشکل است چنانکه در جلسه ای که در وصف حاشیه کلانشهرها در تهران برگزار شد مقرر گردید هر یک از دستگاه ها به تناسب وظیفه خود در سکونتگاه های غیر رسمی شهرها بویژه شهر مشهد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، ارائه خدمات تا خروج حاشیه ها از این وضعیت را ادامه دهند.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به توفیقات وزارت اطلاعات گفت: در این مدت تمامی تلاشها و موفقیت ها در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام را در سایه دعای مردم و توسل به ائمه (ع) و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی کسب شده است و سربازان گمنام امام زمان (عج) وهمکاری سایر دستگاه‌های اطلاعاتی موفق به تامین امنیت مردم عزیزمان شدهاند.

وی همچنین عنوان کرد: علما مانند چشمه‌ای جوشان هستند که وجود وحضورشان در جامعه و استفاده از نظرات آنان به بهبود شرایط و انجام مسئولیت ها کمک و مسیر را روشن می نمایند.

وزیر اطلاعات همچنین در این دیدار سلام و احترام رئیس جمهور را به آیت الله سیدان ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز