خبرگزاری کار ایران

دشتی اردکانی:

ماهانه به طور متوسط یک مشکل در هر دفترخانه حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۰۴

رییس کانون سردفتران خاطرنشان کرد: سردفترداران بسیاری از مشکلات را درون دفاتر خود حل می کنند بدون اینکه در جایی ثبت بشود به همین دلیل آمار دقیقی از آن وجود ندارد. به طور متوسط در هر دفترخانه در هر ماه یک مشکل با کمک سردفتران حل می‌شود .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا دشتی اردکانی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: بسیج اولین دستاورد انقلاب است که به فرمان امام تشکیل شد، بسیج نیرویی است که بدون چشم‌داشت مالی کار می‌کند و هرجا که بسیج مشغول فعالیت شده است ثمره حرکت آن به خوبی مشخص شده است به حمدالله در کانون سردفتران نیز بسیج تخصصی این حوزه تشکیل شده است.

رییس کانون سردفتران خاطرنشان کرد: امروز مبارزه با فساد در حوزه ما بسیار مهم است و یکی از اهداف بسیج مبارزه با همین فساد است، اگر با دقت ببینیم اعمال سردفتران یک حرکت انقلابی و بسیجی‌وار است. اعتمادی که امروز حاکمیت به سردفتران دارد به دلیل اعتمادی است که مردم به آن دارند. سردفترداران بسیاری از مشکلات را درون دفاتر خود حل می کنند بدون اینکه در جایی ثبت بشود به همین دلیل آمار دقیقی از آن وجود ندارد. به طور متوسط در هر دفترخانه در هر ماه یک مشکل با کمک سردفتران حل می‌شود .

او افزود: باید با روحیه بسیجی کار را ادامه دهیم و خیلی از آقای تویسرکانی تشکر می‌کنم که با این روحیه ثبت آنی را شروع کرد و به انجام رسانید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز