خبرگزاری کار ایران

ترامپ بار دیگر از رابطه خود با پوتین دفاع کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۶۱

رئیس‌جمهوری آمریکا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی از رابطه خود با رئیس‌جمهوری روسیه دفاع کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «دونالد ترامپ» در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس نیوز» در واکنش به اظهارات مجری این شبکه خبری که گفت ولادیمیر پوتین «یک قاتل» است، پاسخ داد که آمریکا نیز «بی‌گناه نیست».

وی گفت: «قاتل‌های زیادی وجود دارد. ما هم قاتل‌های زیادی داریم. چه فکر می‌کنید؟ (یعنی) کشور ما خیلی بی‌گناه است»؟

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه و با اشاره به پوتین افزود که «به وی احترام می‌گذارم. ولی خوب، من برای افراد زیادی احترام قائلم. این به این معنی نیست که با او کنار خواهم آمد».

ترامپ در ادامه این مصاحبه خود که متن کامل آن تا چند ساعت دیگر منتشر خواهد شد، در عین حال افزوده است که خوب خواهد بود اگر روسیه به آمریکا در مقابله با نیروهای داعش کمک کند.

رئیس جمهور آمریکا در تاریخ یازدهم ژانویه نیز گفته بود که هیچ رابطه‌ای با روسیه ندارد و تاکید کرده بود: «با روسیه هیچ معامله‌ای ندارم».

ترامپ افزوده بود که رابطه خوب با رئیس‌جمهوری روسیه، مهم است و افزود که البته مطمئن نیست که با پوتین بتواند اتفاق‌نظر داشته باشد اما امیدوار است که تفاهم نظری ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز