خبرگزاری کار ایران

به پرسپولیس و تراکتورسازی کاری نداریم

حسینی: روند صعودی خود را ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۲۰

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان ما روند صعودی خود در لیگ برتر را حفـظ کرده‌اند و با تمرکز در بازی برابر صبا این روند را حفظ می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در آستانه دیدار تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: همان طور که قبلا نیز گفته‌ایم ما به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه نمی‌کنیم، صبا هفته قبل یک بازی خوب برابر پرسپولیس انجام داد که اگر موقعیت گل پرسپولیس به نتیجه نمی‌رسید صبا در این بازی شکست نمی‌خورد.

وی افزود: صبا از بازیکنانی بهره می‌برد که چهره‌های صاحب عنوانی هستند و ما برای آنها احترام ویژه‌ای قائل هستیم بنابراین جایگاه این تیم در بازی فردا برای ما مهم نیست و به سان یکتیم خوب لیگ برتری به آنها نگاه می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه از شرایط بازیکنان خود راضی هستیم گفت: بازیکنان ما با عملکرد خوب خود توانستند روند صعودی خود در رقابت‌های لیگ برتر را حفظ کنند که امیدواریم این روند را در بازی فردا نیز حفظ کنیم.

وی افزود: همان طور که بارها گفته‌ایم به وضعیت تراکتورسازی و پرسپولیس کاری نداریم و سعی ما این است که در تمامی مسابقات با حداکثر توان به میدان برویم.

حسینی با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن با تجربه و بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همگی شرایط مسابقات را درک می‌کنند و مطمئنا فردا نیز با نهایت تمرکز در بازی با صبا ظاهر می‌شویم و امیدواریم به اهداف خود برسیم.

وی با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: به جز محمدرضا عباسی که به دلیل مصدومیت در ترکیب نیست سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز