خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ۲۲ هزار هموطن متاثر از سیل/ اسکان اضطراری بیش از ۱۱ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۸۹

تلاش امدادگران در مقابله با سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ روز گذشته در کشور منجر به امدادرسانی به ۲۲ هزار و ۲۴۵ تن و تامین سرپناه امن برای بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان شد.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به تلاش امدادگران در مقابله با سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ روز گذشته (از اول تا ساعت ۶:۰۰ صبح، ۱۲ بهمن) گفت: ۲۱ شهرستان جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، بشاگرد، دلگان، کنارک، ایرانشهر، نیک‌شهر،چابهار، خاش، سرباز، سیب و سوران، منوجان، قلعه گنج ، کوهبنان، داراب، سربیشه ، خواف و تایباد در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و رضوی تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۵۸۴ شهر و روستای مناطق تحت‌تاثیر سیل و آب‌گرفتگی، اظهار کرد: در این زمینه خدمات امدادی به ۲۲ هزار و ۲۴۵ تن از هموطنان ارائه شد و ۱۱ هزار و ۶۲۶ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به رهاسازی ۷۳ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب و تخلیه آب از ٦٠ واحد مسکونی، افزود: در این زمینه به همت ۲ هزار و ۲۳۳ تن از امدادگران؛ ۲ هزار و ۳۶۹ دستگاه چادر،  ۷ هزار و ۲۳۰ تخته پتو، ۲ هزار و ۵۲۰ تخته موکت، ۱۰ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۱۴۰ ست شست‌وشو، ۳۵ هزار و ۴۸۰ قوطی کنسرو، ۳ هزار و ۶۰۰ قرص نان و ۴ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم برنج میان متاثران توزیع شد.

وی گفت: امدادرسانی‌ها درسیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز