خبرگزاری کار ایران

دو خبر از جشنواره مد و لباس فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۵۷

دبیرخانه‌ جشنواره مد و لباس فجر در ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر چندگانه شدند همچنین در این جشنواره از کتاب مقالات پنجمین جشنواره مد و لباس فجر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر در حالی برگزار خواهد شد که برای نخستین بار موسسات هنری بخش خصوصی هم در روند اجرایی دبیرخانه این جشنواره سهیم شده‌اند.

این تصمیم  در ادامه سیاست مشارکت گسترده اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و به منظورحفظ پیوستگی ارتباط موسسات با کارگروه، ایجاد انگیزه انجام کارگروهی برای رسیدن به هدف ملی، استفاده از خلاقیت هنرمندان ایرانی، بهره‌مندی از سلایق بکر در حوزه مد و لباس، تسریع در ارسال آثار و داوری‌ها، قابلیت ساماندهی طراحان، ادامه همکاری موسسات با کارگروه بعد از جشنواره گرفته شده‌است.

 این در حالی است که بر اساس تصمیم دبیرخانه جشنواره، ادامه همکاری موسسات هنری به شکل دایمی پس از برگزاری جشنواره در صورت اجرای موفقیت‌آمیز این طرح استمرار خواهد داشت.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه سال جاری در تهران و 15 استان کشور به شکل همزمان برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب مقالات پنجمین جشنواره مد و لباس فجر

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجموعه مقالات برگزیده پنجمین جشنواره  مد و لباس فجر را  رونمایی می‌کند.

کتاب مجموعه مقالات پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به همت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و با هدف تولید محتوای داخلی و بهره مندی مراکز اموزش و تحقیقاتی و بویژه دانشجویان و کارآموزان حوزه مدولباس اسلامی و ایرانی  همزمان با ششمین دوره از این رویداد هنری رونمایی می‌شود.

این عناوین حاصل تلاش و پژوهش صاحبان مقالات و اساتید این حوزه است که هر سال و همزمان با جشنواره مد و لباس فجر مشارکت داشته‌اند و از بین ده‌ها مقاله‌ رسیده داوری و دارای رتبه می‌شوند.

هر سال بخش علمی و دانشگاهی همزمان با جشنواره مد و لباس فجر اقدام به پیشنهاد تولید مقالات مرتبط به نیاز جامعه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز