خبرگزاری کار ایران

تمجید سایت فدراسیون جهانی از سجاد گنج زاده و طراوت خاکسار؛

قدرت نمایی نسل جدید کاراته در تاتامی پاریس

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۶۸

سایت فدراسیون جهانی کاراته از روز دوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان با عنوان "روز معرفی نسل جوان کاراته" یاد کرد و نوشت: روزی که کاراته کاهای جوان در جدال با مدعیان صاحب نام شگفتی آفریدند و نشان دادند نسل جدید کاراته با قدرت در راه است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، در نخستین مرحله لیگ کاراته وان درپاریس، مدعیان جوان جویای نام با شکست قهرمانان جهان چشم‌ها را بر روی خود متمرکز کردند؛ میهارا و کامورا از ژاپن، سایماتوف از ازبکستان، طراوات خاکسار از ایران، امیل کانل از اسکاتلند، زرتسکا از آذربایجان، کوبان از ترکیه، پرکویک از صربستان، دارنل لاردی هلندی و... کاراته کاهای جوانی بودند که با شکست مدعیان صاحب نام چشم به سکوی قهرمانی دوختند.

بر اساس این گزارش، سجاد گنج زاده از ایران، ریتارو آراگی از ژاپن و آلیز آگیر از فرانسه قهرمانان موفقی بودند که توانستند در میان خیل عظیم جوانان و تازه از راه رسیده، با مبارزات قدرتمندانه به فینال اوزان خود راه یابند. این در حالی است که در تاتامی پاریس بسیاری از سلاطین قهرمانی جهان تاج قهرمانی از سرشان افتاد.

سجاد گنج زاده در وزن 84+کیلوگرم بعد از کسب مدال طلا در جهانی 2016 اتریش امیدوار است مدال طلایش را در لیگ جهانی در پاریس تداوم ببخشد. مدافع عنوان قهرمانی جهان و آسیا با قدرت تمام نمایش خوبی برابر انیس ارکان نفر اول رنکینگ جهانی داشت.

سامان حیدری هم دیگر کاراته کای ایرانی که امیدوارنه برای رسیدن به دیدار رده بندی تلاش کرد. قهرمان آسیا در آخرین پیکار خود درتاتامی پاریس تیرون دارنه لاردی از هلند که با رسیدن به فینال همه را سورپرایز کرد. این هلندی که دارای رنکینگ 39 جهان است 2 سال پیش در مسابقات کاراته وان آلمان به مدال نقره دست یافته بود. 

در وزن 55-کیلوگرم، 2 ورزشکار جوان برای اولین بار به فینال راه یافتند. ارنی کانل از اسکاتلند نفر 108 رنکینگ جهانی همه را شوکه کرده است و طراوت خاکسار هم نفر 49 رنکینگ از ایران تلاش می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشد و مدال برنز کاراته وان 2014 اندونزی را با مدال بهتری ارتقا ببخشد.

گفتنی است آخرین روز مسابقات امروز پیکارهای رده بندی و فینال کومیته انفرادی برگزار می‌شود که طی آن 4 کاراته کای ایران به روی تاتامی خواهند رفت. سجاد گنج زاده و طراوت خاکسار برای کسب مدال طلا برابر نمایندگان هلند قرار می گیرند و برای کسب مدال برنز سامان حیدری با حریفی از ترکیه و ذبیح اله پورشیب با گوگیتا گرجستانی مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز