خبرگزاری کار ایران

آغاز تمرینات تیم ملی بانوان والیبال در مالدیو

تیم ملی والیبال بانوان ایران صبح امروز نخستین تمرین خود را برای حضور شایسته در رقابت های انتخابی جهان در مالدیو انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران روز گذشته برای حضور در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی وارد شهر ماله پایتخت مالدیو شد.

این رقابت ها از هشتم تا دهم بهمن ماه با حضور سه تیم ایران، نپال و مالدیو برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان صبح امروز نخستین تمرین خود را در سالن SOCIAL CENTRE ماله پایتخت مالدیو انجام دادند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران تمرینات خود را از ساعت ۹ صبح به وقت محلی و 7 و 30 بامداد به وقت ایران در سالن 1500 نفره SOCIAL CENTRE برگزار کرد. نبود سیستم تهویه مطبوع از نکات منفی این سالن بود که شرایط تمرین را برای ملی پوشان سخت کرده بود.

اعضای تیم ملی والیبال بانوان ایران در این دوره از مسابقات را سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فاطمه صفری و فرانک بابلیان تشکیل میدهند.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی بانوان بعد از تمرین در گفت وگو با بازیکنان به اهمیت این رقابت ها تاکید کرد و گفت: اگر تیم قدرتمند هند در این دوره ازمسابقات بنا به هر دلیلی حضور ندارد، دلیلی بر جدی نگرفتن دیگر تیم ها نیست، هر کدام از دوتیم دیگر یعنی تیم میزبان ( مالدیو) و تیم نپال می توانند برای تیم ایران کاملا خطر ساز باشند.

اعضای کادر فنی تیم ایران شامل مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی و سمیرا ایمانی فولادی (مربیان)، ساجده سرو.ش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزور ) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

بعد از تمرین صبح امروز مایدا چیچیچ با گزارشگر شبکه ی تلویزیونی vtv گفتگویی انجام داد و از شرایط تمرین و آمادگی بازیکنان گفت. وی همچنین در یک گفتگوی اختصاصی با رادیو ورزش به روند تمرین تیم ایران و شرایط میزبانی مالدیو پرداخت

 

کد خبر : ۴۵۲۵۴۸