خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

دولت در مذاکرات هسته ای به دنیا ثابت کرد که ایران خواهان صلح است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۰۷

فرماندار تالش گفت: دولت در مذاکرات هسته ای به دنیا ثابت کرد که ایران خواهان صلح است و فعالیت های هسته ای بر مبنای اصول انسانی و برجام در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در کمیته برنامه ریزی شهرستان بیان کرد: یکی از مهمترین جلسات در هر شهرستان کمیته برنامه ریزی است که مسئولان ادارات در این جلسه با شناسایی نقاط قوت و ضعف سعی می کنند برنامه توسعه یکسال آتی شهرستان را تدوین نمایند.

وی افزود : تلاش بسیار زیادی برای تزریق اعتبارات لازم به شهرستان‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام انجام شده و امیدوار هستیم با شتاب لازم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

فرماندار تالش تبدیل استان گیلان به استان سبز کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی برای گازرسانی بیان کرد که از افتخارات دولت و شخص استاندار است.

مهدوی عنوان کرد: دولت با تمام مشکلات خود با منابع اندک درآمدی و دشمنی استکبار پروژه های بسیاری را در طول ۳ سال گذشته انجام داده است.

فرماندار تالش افزود: دولت در مذاکرات هسته ای به دنیا ثابت کرد که ایران خواهان صلح است و فعالیتهای هسته ای بر مبنای اصول انسانی و برجام در حال اجراست.

 وی خواستار تسریع در روند مبادله موافقتنامه ها و پیگیری تخصیص اعتبارات شد تا روند کار سرعت بگیرد.

فرماندار تالش از تکمیل پروژه های ناتمام در تالش به عنوان سیاست دولت تدبیر و امید بیان کرد که دو سوم اعتبارات را به خود اختصاص داده است و همچنین گفت : مابقی این اعتبارات عمرانی صرف پروژه های بهداشت و درمان شده است که در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد.

مهدوی از تالش به عنوان دومین شهرستان مهم گیلان نام برد که از نظر وسعت، جمعیت و موقعیت پس از رشت قرار دارد که لازم است توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

فرماندار تالش از لزوم تهیه طرح هادی در روستاهای تالش و به ویژه روستاهای کوهستانی سخن گفت تا امکانات رفاهی لازم زودتر به روستانشینان تعلق گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز