خبرگزاری کار ایران

مدیرشبکه بهداشت شهرستان ری:

نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۱۷

اولین همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان ری فردا(دوشنبه)برگزار می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا هدف از برپایی این نشست را یکپارچه‌سازی خیرین و معتمدین شهرستان ری در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت بهداشتی و سلامت شهرستان ری عنوان کرد.

فاطمه تاجیک با بیان اینکه گروه‌های مخاطب اولین همایش خیرین سلامت شهرستان ری، اقشار مختلف مردم همچون صنعتگران، اصناف، ورزشکاران و هنرمندان هستند، افزود: سعی کرده‌ایم در این همایش فقط با اهالی شهرستان ری گفت‌وگو و تبادل‌نظر کنیم و از نظرات، دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های معتمدان شهرستانی بهره گیریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تاکید بر رسیدگی به وضعیت سلامت و بهداشت نقاط محروم این شهرستان افزود: ارایه خدمت به مردم در قالب مجمع خیرین سلامت، بهبود سطح رسیدگی تعداد بسیاری از جمعیت شهری و روستایی شهرستان را با صرف کمترین هزینه در برمی‌گیرد.

تاجیک، مجمع خیرین سلامت شهرستان را یک تشکل غیر دولتی و برآمده از مجموعه‌های مردمی فعال در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور شبکه بهداشت و درمان به عنوان نماینده دولت در حوزه سلامت در این نهاد غیر دولتی، تنها برای ارایه نیازها و زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان است و سیاستگذاری، اجرا و نظارت بر عهده اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت است.

به گفته وی، نخستین همایش خیرین سلامت شهرستان ری از ساعت 18 لغایت 22 روز دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی رفاهی توسکا واقع در بزرگراه آزادگان برگزار خواهد شد.

مجمع خیرین سلامت شهرستان ری در سال گذشته، توسط حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی،  هدایت‌اله جمالی‌پور، فرماندار و فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به عنوان اعضای هیات‌امنا پایه‌گذاری شد و در انتخاباتی با حضور فعالان حوزه سلامت این شهرستان، آقایان محسن صادقی، احمد احمدی، حسن امیری، محمود سرلک، عزیزالله افضلی، عباس ابن‌ علی و عبدی و خانم‌ها حمیرا چوگانی و شهناز الوندی به عنوان اعضای اولین هیات مدیره این مجمع برگزیده شدند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز