خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر ارشاد و کانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر برای حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۹۴۳

کانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر و وزری فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازماندگان حادثه ساختمان پلاسکو پیام تسلیت فرستادند

به گزارش ایلنا، در متن پیام  کانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر ایران آمده است:

شهادت اندوهبار آتش‌نشان‌های رشید از جان گذشته، داغی است که برای همیشه برسینه ی ما می‌ماند. کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر ایران این حادثه تلخ را به همه بازماندگان و هموطنان گرامی تسلیت می‌گوید. بدیهی است که بررسی و افشای همه‌جانبه علل بروز این حادثه هولناک به دور از هرگونه ملاحظه و مصلحت‌اندیشی درخواستی به حق و همگانی است که می‌تواند مانع از تکرار چنین فاجعه‌ای در آینده شود.

همچنین صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیام تسلیتی را  به شرح زیر صادر کرد:

سانحه هولناک فروریختن ساختمان عظیم پلاسکو در شهر تهران، تابلویی آمیخته از رنج و درد و فداکاری را ترسیم کرد که در نوع خود بی‌سابقه است.

نابودی یکباره ساختمانی مرتفع که از نمادهای تجارت و تولید پایتخت ایران در دهه‌های اخیر است، خسارات سنگین جانی و مالی به بار می‌آورد و فداکاری تکان‌دهنده دهها آتش نشان بی‌ادعا، رنگی زیبا بر این تابلوی پرخون و آتش می‌پاشد.

اکنون ملت ایران و انسان‌های دیگر نقاط جهان، دلشان نگران سرنوشت تک تک این امدادرسانان پرافتخار است.

خداوند روح آتش نشانان شهید را غریق رحمت خویش فرماید و انشاالله با تلاش خستگی ناپذیر امدادرسانان، سایر عزیزان که زیر خروارها خاک محبوس‌اند، به سلامت بیرون آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز