خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع حادثه ساختمان پلاسکو؛

ماموریت ویژه رحمانی فضلی به معاون وزارت کشور ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۰۵

پیرو دستور رئیس جمهور محترم در پی وقوع حادثه تأسف بار ساختمان پلاسکو،‌ وزیر کشور به معاون خود و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مأموریت داد گزارش جامع و دقیقی را از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی تهیه و ارائه کند.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع وقوع حادثه تأسف بار ساختمان پلاسکو و پیرو دستور رئیس جمهور محترم،‌ وزیر کشور به معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور مأموریت داد، گزارش جامع و دقیقی را از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی تهیه و ارائه کند.

بنا بر این گزارش، در حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به خندان دل آمده است:

با توجه به وقوع حادثه تأسف بار ساختمان پلاسکو و پیرو دستور رئیس جمهور محترم به موجب این حکم به جنابعالی مأموریت داده می شود بررسی های لازم نسبت به علل و عوامل بروز این حادثه تلخ و تأسف آور با هماهنگی و همکاری اعضاء‌محترم ستاد مدیریت بحران کشور معمول و از عملکرد دستگاه های ذیربط و معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی در اسرع وقت گزارش جامع و دقیق تهیه و به اینجانب ارائه نمائید.

وزیر کشور همچنین در این حکم از تمام دستگاه های امدادی و خدماتی مرتبط با مدیریت بحران بوی‍ژه نیروهای خدوم آتش نشانی،‌ اورژانس،‌ نیروی انتظامی،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ بسیج و کارکنان شریف شهرداری تهران قدردانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز