خبرگزاری کار ایران

نتایج هفته بیستم لیگ دسته اول

در هفته پنالتی‌ها؛ ملوان صدرنشین شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۵۲

ملوان موفق شد با پیروزی در لیگ دسته اول برای دومین هفته پیاپی به صدرنشینی خود تداوم دهد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول در شهرهای مختلف ایران برگزار شد که در مهمترین این بازی‌ها ملوان مقابل فولادیزد پیروز شد، سپیدرود با حریف خود خیبر مساوی کرد و نساجی نیز با توجه به شکست خونه به خونه بعد از برد مقابل مس رفسنجان به رده چهارم جدول صعود کرد.

در ادامه نتایج هفته بیستم لیگ دسته اول آزادگان را مشاهده می‌فرمایید.

ملوان 1 ـ فولادیزد صفر؛ ملوان و تداوم صدرنشینی

تیم فوتبال ملوان انزلی در دیدار مقابل فولادیزد با پنالتی‌ای که توسط مهیار زحمتکش در دقیقه 37 به ثمر رسید 39 امتیازی شد و در صدر ماند. این بازی در شرایطی برگزار شد که فولادی‌ها قصد حضور در این بازی را به دلیل مشکلات مالی نداشتند اما برای حذف از جدول رقابت‌های لیگ دسته اول بالاجبار رنج سفر را برجان خریدند و به انزلی رفتند، آنها موقعیت آنچنانی به حریف ندادند و تنها خطای مدافع یزدی‌ها در محوطه جریمه به ملوانی‌ها صاحب پنالتی کرد که این پنالتی را زحمتکش به ثمر رساند.

بادران 3 ـ خونه‌به‌خونه صفر؛ پیروزی بزرگ بادران

دیدار دو تیم بادران و خونه به خونه با نتیجه 3 بر صفر به نفع تهرانی‌ها به پایان رسید. بادرانی‌ها با تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان لیگ‌برتری توانستند تا به اینجا کار از حریفان در 3 بازی آغازین نیم فصل دوم 7 امتیازی به دست بیاورند با پیروزی مقتدرانه مقابل بابلی‌ها نشان دادند که تغییراتشان در نیم فصل بدون علت نبوده است. بادرانی‌ها با کسب این 3 امتیاز 31 امتیازی شدند و در رتبه هفتم جای گرفتند.

گل‌گهر سیرجان صفر ـ مس کرمان صفر؛ تکراری ترین مساوی برای مس

دربی کرمانی‌ها همراه با مربیان باتجربه‌شان حاصلی جز یک امتیاز برای تیم‌هایشان نداشت. مس کرمان که به تازگی روی دور برد افتاده بود و دیگر قصد تکرار نتایج تساوی نیم فصل اول را نداشت بار دیگر با کسب تساوی دوازدهم از صدر دور ماند. در سوی دیگر شاگردان وینکو که می‌توانستند در این هفته با توقف سپیدرودی‌ها یک پله بالاتر بیایند با نتیجه تساوی که در این دربی کسب کردند در همان جایگاه سوم جا خوش کردند. مس کرمان در این فصل بالاترین تساوی بدون گل را به خود اختصاص داده است.

پارس جنوبی جم 2 ـ آلومینیوم اراک1؛ ناکامی بزرگ پاشازاده برای تیم سابق

بار دیگر مهدی پاشازاده سرمربی سال گذشته پارس جنوبی جم که این تیم را به لیگ دسته اول آورده مقابل آنها با لباس تیم دیگری حاضر شد. او چند روزی است در کنار آلومینیومی‌ها به هدایت این تیم مشغول است، شاگردان او مقابل شاگردان سابقش بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. البته پارسی‌ها به گل نشدن یک پنالتی توسط حمید غلامی پیروزی را به وقت‌های پایانی کشاندند و در دقیقه 92 توسط میثم تیموری زننده گل اول بار دیگر به گل رسیدند و با پیروزی زمین را ترک کردند. پارس جنوبی با این پیروزی با دیگر در جمع مدعیان جدول لیگ آزادگان قرار گرفت و با 33 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

مس رفسنجان 3 ـ راه‌آهن تهران 2؛ عجیب ترین پیروزی هفته

بازی مس رفسنجان و راه آهن تهران در نیمه اول 5 گل داشت که سهم میزبان 3 گل  و سهم تیم میهمان دو گل بود. مس رفسنجان خیلی زود و در دقیقه 7 با گل حمید نعمتی بازی را پیش افتاد. در ادامه این تیم راه آهن بود که دو بار با ضربات حمید طاهری فرد در دقایق 11 و 16 نتیجه را به سود خود تغییر داد. این پایان حکایت نیمه اول نبود. این بار تیم مس رفسنجان با زدن 2 گل سبب تغییر نتیجه بازی شد. در دقایق 27 و 33 توسط علی خدا مرادی و جواد رمضانی. نیمه دوم این بازی حتی یک گل نداشت و در نهایت تیم مس این بازی را 3-2 پیروز شد تا شکست هفته پیش این تیم در برابر خونه به خونه با نتیجه 3-1 جبران شود.

ایرانجوان بوشهر 1 ـ نساجی2؛ صعود با آقای گل

نساجی مازندران در بوشهر مقابل ایرانجوان روز سختی را پشت سر گذاشت و  با پیروزی توانست در جایگاه چهارم، جایگاهی که هفته گذشته خونه به خونه بابل تیم هم استانی‌اش با پیروزی پرگل مقابل مس رفنسجان به دست آورده بود را از آنها بگیرند. محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ دسته اول با گلزنی در این رقابت‌ها توانست خود را 15 گله کند و صدرنشین مطلق آقای گلی لیگ آزادگان باشد.

خیبرخرم آباد 1 ـ سپیدرود1؛ توقف گیلانی‌ها با یک بازی کمتر

سپیدرود رشت که به دلیل مشکلات مالی علی نظرمحمدی سرمربی موفق خود را در رویارویی با خرم آبادی‌ها روی نیمکت نداشت، در ابتدا با گلی که علی صدرا در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسانده از حریف جا ماندند و در نهایت آن گل توسط میثم فردوسی در دقیقه 60 جبران شد تا آنها حداقل با یک امتیاز به رشت بازگرداند. آنها با نتیجه‌ای که مقابل حریفشان کسب کردند از قافله صدرنشینی جا ماندند اگرچه سپیدرودی‌ها با انجام بازی معوقه‌شان می‌توانند 3 امتیازی که در بازی امروز از دست دادند را جبران کنند.

استقلال اهواز صفر ـ اکسین صفر؛ قعرنشین گربه سیاه تیم یحیی

تیم فوتبال استقلال اهواز در مصاف با شاگردان یحیی گل‌محمدی اجازه نفوذ به دروازه‌اش را نداد و اگرچه موفق به پیروزی مقابل آنها نشد اما اجازه امتیازگیری را به آنها نیز نداد. آنها مقابل خونه‌به‌خونه، آلومینیوم اراک و اکسین نتایجی جز تساوی به حریفان ندادند تا ثابت کنند شرایط نامساعدشان باعث نمی‌شود که اجازه گذر به حریفان را دهند. استقلال اهواز به مانند فولاد یزد که در نیم فصل اول اجازه امتیازگیری به حریفان بالانشین را نمی‌داد و مشهور به گربه سیاه تیم‌ها بود به این لقب شهرت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز