خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کارگر؛

فروشگاه تعاونی مصرف کارگران و بازنشستگان لامرد و مُهر افتتاح شد

فروشگاه تعاونی مصرف کارگران و بازنشستگان لامرد و مُهر در چهارمین روز هفته کارگر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مراسم افتتاحیه تعاونی مصرف کارگران و بازنشستگان لامرد و مهر با حضور مهندس آزاد عضو شورای اسلامی شهر لامرد ، روحی دبیرخانه کارگر لامرد و مهر و جمعی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر برگزار شد.

مهندس آزاد عضو شورای اسلامی شهر لامرد ضمن تقدیر از فعالیت های خانه کارگر و مسئولان تعاونی مصرف کارگران و بازنشستگان لامرد و مهر گفت : خانه کارگر لامرد با حمایت های دبیرکل خانه کارگر و دبیرکل اتحادیه زنان کارگر یکی از خانه های کارگر فعال در سطح کشور بوده است.

وی پس از بازدید از فروشگاه؛ قیمت های درج شده بر روی اجناس را مناسب دانست.

عبدالرضا روحی دبیر خانه کارگر لامرد و مُهر در گفت و گو با ایلنا، راه اندازی فروشگاه تعاونی مصرف کارگران را یکی از نیازهای ضروری جامعه کارگری این شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: معیشت کارگران باید تامین شود و این فروشگاه تعاونی که متعلق به خود کارگران و بازنشستگان است نیز کمک بسیاری به تامین معیشت آنان خواهد کرد چرا که شرکت‌های‌تعاونی نقش اساسی در تامین رفاه و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

وی در ادامه از حمایت های مسئولان و کارگران زحمتکش این شهرستان ها و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر در راه اندازی فروشگاه تعاونی مصرف کارگران تشکر کرد.

در پایان فروشگاه تعاونی مصرف کارگران و بازنشستگان شهرستان های لامرد و مُهر بامجوز رسمی از اتحادیه مرکزی تعاونی های مصرف کارگران (امکان) در فضایی به مساحت 220 مترمربع واقع در شهر لامرد، انتهای خیابان 15خرداد ، بلوار 15خرداد ، جنب سه راه گلزار شهدا،طبقه پایین بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

اعضای خانه کارگر لامرد و مُهر می توانند با ارائه کارت عضویت از تخفیف این فروشگاه استفاده کنند.

422308585_91552

کد خبر : ۳۶۵۸۵۴