خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

باید برای برخورد با زنان خیابانی برنامه ریزی صحیح کنیم

شهرداری تهران شناسنامه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران را به تفکیک محلات تهیه کرده است/ از مدیریت شهری خواسته شده تا نسبت به انتشار این آمار از دقت نظر بیشتری برخوردار باشد.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: هم اکنون آماری از وضعیت تمامی آسیب‌ها از جمله زنان خیابانی در دست داریم اما در برخورد با ان‌ها باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

معصومه آباد در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره تهیه شناسنامه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران، اظهار کرد: این شناسنامه توسط مدیریت شهری تهران تهیه شده است و بر اساس آن اطلاعات دقیقی از وضعیت آسیب‌های شهر تهران وجود دارد.


وی ادامه در تهیه این اطلاعات سعی شده است از منایع مطمئنی استفاده شود، افزود: با وجودی که شهرداری تهران در تهیه این آمار دقت نظر کافی داشته اما از آن‌ها خواسته شده تا نسبت به انتشار این آمار از دقت نظر بیشتری برخوردار باشد.


عضو کمیسیبون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه جمعیت در شهر تهران دائما در حال جابجایی است، تصریح کرد: این جابجایی تهیه و تکمیل این شناسنامه را با مشکل مواجه ساخته است.


آباد تاکید کرد: با کمک این شناسنامه‌ها به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم اما مساله آسیب‌های اجتماعی ابعاد مختلفی دارد و نمی‌توان به راحتی درباره آن برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون آماری از وضعیت تمامی آسیب‌ها از جمله زنان خیابانی در دست داریم، گفت: برای برخورد مناسب با این زنان باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد البته باید برای تمامی آسیب‌ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز