خبرگزاری کار ایران

مقام‌های روس اعلام كردند:

واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر به طور کامل راه‌اندازی شد

راه‌اندازی کامل و صد درصد نیروگاه اتمی بوشهرمرحله پایانی رساندن واحد اول نیروگاه به مرحله بهره‌برداری است که در جریان آن تمام تجهیزات و سیستم‌های این نیروگاه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

دفتر مطبوعاتی شرکت «اتم انرگو پرویکت» وابسته به شرکت «اتم استروی اکسپورت» پیمانکار کل پروژه نیروگاه بوشهر گزارش داد كه واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر به طور کامل و با صد درصد ظرفیت خود راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، در بیانیه شركت اتم انگرو پرویكت آمده است كه رآکتور واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر ساعت 18 و 47 دقیقه 30 ماه آگوست به وقت محلی به طور کامل و با صد درصد ظرفیت برنامه‌ریزی خود، برای تولید برق راه‌اندازی شد.

در این بیانیه به نقل از «ولادیمیر پاولوف» معاون مدیر شرکت اتم انرگو پرویکت آمده است كه راه‌اندازی کامل و صد درصد نیروگاه اتمی بوشهرمرحله پایانی رساندن واحد اول نیروگاه به مرحله بهره‌برداری است که در جریان آن تمام تجهیزات و سیستم‌های این نیروگاه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد كه اولویت اصلی در جریان احداث نیروگاه اتمی بوشهر همواره مسایل ایمنی بوده و به این دلیل انتخاب ظرفیت رآکتور به طور مرحله به مرحله صورت گرفته و با انجام آزمایشات لازم تجهیزات نیروگاه برای بهره‌برداری امن آن همراه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز