خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی کاراته (وان) - ترکیه؛

رقابت کاراته‌کاران ۴۷ کشور جهان در استانبول

تیم ملی ایران در کاتا و کومیته در بخش مردان با ۱۵نفر و در بخش بانوان با ۶کاراته‌کا باید به مصاف حریفان خود برود.

چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در شرایطی از امروز در استانبول ترکیه آغاز می‌شود که برای حضور در این رقابت‌ها ۳۱۵ کاراته‌کا از ۴۷ کشور جهان خود را به محل برگزاری پیکار‌ها رسانده‌اند.

به گزارش ایلنا، در این دوره از پیکار‌ها که در سالن المپیک استانبول برگزار می‌شود، تیم ملی ما در کاتا و کومیته در بخش مردان با ۱۵ نفر و در بخش بانوان با ۶ کاراته‌کا باید به مصاف حریفان خود برود.

حضور کشورهای آرژانتین، آلبانی، ارمنستان، آذربایجان، اتریش، بلاروس، بلژیک، بوسنی هرزگوین، بولیوی، برزیل، بلغارستان، شیلی، کرواسی، جمهوری چک، آلمان، اکوادور، انگلیس، استونی، فنلاند، فرانسه، مقدونیه، گرجستان، آلمان، غنا، یونان، هنگ کنگ، ایران، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، کویت، لیتوانی، لوکزامبورگ، مونتنگرو، مراکش، هلند، پرتغال، لهستان، روسیه، سنگال، افریقای جنوبی، سوئیس، تونس، ترکیه، اوکراین، امریکا و ونزوئلا در این بازی‌ها در واقع یک دوره مسابقات جهانی کوچک است.

آلمان با ۲۹، هلند و ترکیه با ۲۵ و روسیه با ۴۳ کاراته کا بیشترین تعداد شرکت کننده را دارند. امروز و در نخستین روز پیکار‌ها مسابقات کاتای انفرادی در بخش بانوان و آقایان آغاز می‌شود که طی آن مهسا افسانه، نگین باقری و فرید حقیقی به روی تاتامی می‌روند.

در بخش کومیته هم اوزان سنگین به میدان خواهند رفت که بر این اساس در بخش مردان و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم: علی فداکار و مازیار الهامی، در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، جاسم ویشگاهی و سامان حیدری و در بخش بانوان در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم حمیده عباسعلی نمایندگان کشورمان هستند که به مصاف حریفان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز