خبرگزاری کار ایران

مدیر مسوول دو هفته نامه خانه بخت:

تعامل وزارت ارشاد با مطبوعات در نمایشگاه نشریات خانواده تعمیق شود

سلیقه مخاطب در دست مدیران رسانه‌ها است از اینرو باید دقت شود مطالب در عین تخصصی بودن با کلامی ساده برای مخاطبان روایت شوند.

مدیر مسوول دو هفته نامه خانه بخت گفت: نخستین، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین گام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حمایت از نشریات خانواده، رسیدن به تعامل میان معاونت مطبوعات با دادگاه مطبوعات است.


به گزارش ایلنا، ندا عابد افزود: تعامل بیش از پیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نشریات موجب ایجاد نوعی آرامش برای فعالیت اصحاب رسانه در نشریات و مطبوعات می‌شود.
وی همچنین حمایت مالی از نشریات فعال در عرصه خانواده را امری ضروری دانست و بر اهتمام مسوولان به این امر تاکید کرد.
مدیر مسوول خانه بخت برگزاری نمایشگاه نشریات خانواده را مفید ارزیابی کرد و توضیح داد: مسوولان برگزاری این رویداد فرهنگی با تعامل با برخی نهاد‌ها همچون شهرداری و صدا و سیما می‌توانند بسترهای لازم برای اطلاع رسانی درباره این رویداد فرهنگی را فراهم کنند.
عابد با اشاره به جایگاه نشریات خانواده در جامعه گفت: سلیقه مخاطب در دست مدیران رسانه‌ها است از اینرو باید دقت شود مطالب در عین تخصصی بودن با کلامی ساده برای مخاطبان روایت شوند.
وی بزرگ‌ترین مشکل نشریات را واگذاری آن‌ها دانست و ادامه داد: وزارت ارشاد اسلامی باید با استناد به قانون مطبوعات از این امر جلوگیری کند تا کار نشر از فضای تخصصی خود خارج نشود.
نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۳ تا ۲۰ شهریورماه در سالن حجاب برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز