خبرگزاری کار ایران

فرهاد آییش:

نمایشگاه نشریات خانوادگی تلنگری به مطبوعات زرد است

اکثر مردم از طریق ارتباط با تلویزیون، رادیو و نشریات مکتوب و مجازی آموز ش لازم در زمینه‌های مختلف را دریافت می‌کنند و بدون شک اگر برای آن‌ها مفید نبود مخاطب جذب نمی‌شد.

 ایلنا:بازیگر فیلم سینمایی مکث با بیان اینکه تنوع رسانه‌های خانواده در موفقیت آن‌ها موثر است گفت: برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی به ارتقای کمی و کیفی رسانه‌ها در مقوله خانواده کمک می‌کند.


به گزارش ایلنا، فرهاد آییش برگزاری این رویداد فرهنگی را مفید و ضروری دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه به صورت تخصصی می‌تواند در ایجاد رقابت تخصصی میان نشریات و بهبود سطح کیفی نشریات خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد.
بازیگر مجموعه سه پنج دو توضیح داد: اکثر مردم از طریق ارتباط با تلویزیون، رادیو و نشریات مکتوب و مجازی آموز ش لازم در زمینه‌های مختلف را دریافت می‌کنند و بدون شک اگر برای آن‌ها مفید نبود مخاطب جذب نمی‌شد.


آییش شمارگان نشریات خانوادگی را در مقایسه با سایر نشریات بیشتر دانست و یادآورشد: به طور معمول این رسانه‌ها با تیراژ بالایی به فروش می‌رسد و خانواده‌ها از نشریات اینچنینی استقبال می‌کنند.
بازیگر مجموعه طنز سه پنج دو نقش رسانه‌ها را در آموزش مسایل بنیادین پیش روی خانواده‌ها خطیر دانست و تاکید کرد: بار‌ها از قدیمی‌ها شنیده‌ام که رسانه را معلم خود می‌خواندند و این نشان دهنده تاثیر رسانه در دانش افزایی است.


وی ادامه داد: نشریات علاوه بر جنبه اطلاع رسانی باید با بهره گیری از نیروهای تخصصی بار آموزشی خود را ارتقا دهندو نقش معلم را برای مخاطب خود ایفا کنند، در غیر این صورت مفید نخواهند بود.


نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز