خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی گچسان ۲ خبرداد:

پذیرش بدون کنکور دانشجو در گچساران

مرکز مذکور در رشته های حسابداری مالی،امور بیمه، معماری، خبرنگاری، روابط عمومی،دستیار قضایی، شهرسازی، مکانیک خودرو، شیمی گرایش صنایع غذایی،حقوق قضایی، مترجمی زبان انگلیسی برای مهرماه 91 پذیرش دانشجوی بدون کنکور دارد.

ایلنا - یاسوج: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی گچسان 2 از ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره کاردانی خبر داد.

"فضل الله علیپور " در گفت و شنود اختصاصی با "ایلنا در یاسوج " گفت: از سیزدهم شهرور ماه سالجاری لغایت هجدهم شهریور در دورههای کاردانی ترمی و از بیستم شهریور ماه لغایت بیست و هفتم شهریور در دوره های کاردانی پودمانی بدون برگزاری کنکور و صرفا بر اساس معدل متقاضیان از طریق سازمان سنجش این پذیرش صورت می گیرد.

وی افزود: مرکز مذکور در رشته های حسابداری مالی،امور بیمه، معماری، خبرنگاری، روابط عمومی،دستیار قضایی، شهرسازی، مکانیک خودرو، شیمی گرایش صنایع غذایی،حقوق قضایی، مترجمی زبان انگلیسی برای مهرماه 91 پذیرش دانشجوی بدون کنکور دارد.

علیپور از جمله مزایا این مرکز را برخورداری از اساتید تخصصی، منحصر بودن رشته های مرکز در استان، برنامه ریزی درسی مناسب جهت کارمندان متقاضی تحصیل، فضای مناسب ملکی، خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب برای دختران، برگزاری برنامه ها و اردو ههای فرهنگی، برخورداری از معافیت تحصیلی برای پسران و عدم نیاز به مدرک دوره پیش دانشگاهی ذکر ذکر نمود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی 2 گچساران گفت: همچنین در این مرکز از اتباع خارجی که دارای اقامت قانونی هستند به شرط دارا بودن معدل 14 از 20 بصورت ویژه ثبت نام می گردد.

وی افزود: بر اساس تصمیم هیات موسس مرکز فرهنگیان و فرزندان آنان،کارکنان نیرهای نظامی و انتظامی و فرزندان آنان، فرزندان بازنشستگان کشوری و لشکری در صورت ارائه مدارک مستند از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. همچنین افراد تحت تکفل کمیته امداد و بهزیستی و فرزندان اعضا هیات علمی دانشگاهها از 15 درصد تخفیف برخوردار می باشند.

علیپور خاطرنشان کرد: تمامی جانبازان متقاضی تحصیل بالای 25 درصد و اعضا خانواده آنان و فرزندان شهدا بصورت 100 رایگان در این مرکز در رشته مورد دلخواه پذیرش میشوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در تاریخ های ذکر شده از طریق سایت سازمان سنجش کشور و دفاتر پستی در سراسر کشور انجام می گیرد گفت: عزیزان می توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند جهت انجام مشاوره رایگان با شماره های مرکز (07424226031- 07424226032) یا با شماره همراه 09393948224تماس حاصل نموده و یا بصورت حضوری به آدرس گچساران - کوی کارکنان دولت - نبش فرعی 16 شمالی - مرکز آموزش علمی - کاربردی گچساران 2 مراجعه و کسب اطلاع نمایند.

علیپور افزود: سیاست اصلی ما در انتخاب رشته های مرکز توجه به بازار کار و دوری از پیچدگی های شغلی بوده که امیدواریم با انتخاب جوانان عزیز بتوانیم در این راه موثر واقع شویم.

وی مهمترین برنامه های مرکز را در سنوات آتی تاسیس دوره های ارشد که در جنوب کشور وجود ندارد ذکر نمود و از اقدامات اولیه برای تاسیس دوره ارشد روابط عمومی، مدیریت رسانه و ارتباطات خبر داد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز