خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور خبر داد:

سالانه 3 هزار تن گوشت قرمز در کنگاور تولید می شود

سالانه سه هزار تن گوشت قرمز در شهرستان كنگاور تولید می شود كه حاصل پرورش 91 هزار راس دام سبك و سنگین توسط دامداران این شهرستان است.

کرمانشاه ـ ایلنا: حشمت الله عزیزی در مراسم افتتاح یك واحد پرواربندی 200 راسی گوساله در روستای فشخواران، عنوان کرد: راه اندازی این واحد كه با صرف هزینه ای یك میلیارد و600 میلیون ریالی احداث شده و چهارنفر را به كارمشغول كرده، سالانه 50 تن به ظرفیت تولید گوشت قرمز شهرستان كنگاور اضافه می كند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فرماندار شهرستان کنگاور افزود: احداث این واحد با بهره گیری از تسهیلات بانکی یك میلیارد و100میلیون ریالی میسر شده است.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: بنا به برنامه های پیش بینی شده تولید گوشت قرمز شهرستان تا پایان برنامه پنجم با افزایش 16 درصدی به 3 هزار و 500 تن خواهد رسید.

فرماندار کنگاور همچنین به احداث یک واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای در روستای رشتیان اشاره کرد و اذعان داشت: این واحد که در هفته دولت به بهره برداری رسید با اعتباری چهارمیلیارد ریالی وارد فاز تولید شده است و با توان تولید سالانه 150 تن گوشت سفید، چهار نفر را مشغول به كار كرده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این واحد دو میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات در اختیار متقاضی قرارداده شده و مابقی هزینه ها از محل سهم آورده متقاضی تامین شده است.

فرماندار کنگاور در پایان گفت: در حال حاضر 97 واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان كنگاور فعال است كه سالانه 8 هزار تن گوشت سفید را روانۀ بازار مصرف می كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز