خبرگزاری کار ایران

از هواداران همچنان فرصت می‌خواهم؛

ژوزه: «تز»های منتقدان را قبول ندارم!

دوست دارم در همه بازی‌ها برنده باشم اما گاهی نمی‌شود. متأسفانه عده‌ای تز می‌دهند و می‌گویند پرسپولیس باید این طور و یا آنطور بازی کند. من این تزها را قبول ندارم و از هواداران می‌خواهم به من فرصت دهند تا تیم را بهتر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه تساوی برای ما حكم شكست را داشت. متأسفانه بازیکنانم فکر کردند بازی تمام شده و روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم، البته خستگی و گرما هم توان تیم ما را گرفته بود.

به گزارش ایلنا، مانوئل ژوزه پس از تساوی برابر فولاد از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: بازیكنان ما به دلیل گرمای شدید هوا كیفیت لازم را نداشتند و بیشتر به دنبال یارگیری بازیكنان حریف بودند. ما گمان كردیم كه بازی را برده‌ایم ولی از آنجا كه بازی 90 دقیقه است غافلگیر شدیم و خیلی بدشانس بودیم كه 3 امتیاز را از دست دادیم. هر بازی برای ما متفاوت است و تیم ما هنوز آرامش لازم را برای ارائه یك بازی مطلوب بدست نیاورده است.

وی افزود: هر دو تیم خوب بازی کردند ولی فولادی ها بازیکنان سریعی داشتند که ما را اذیت کردند. این تجربه خوبی برای من بود اما از نتیجه تساوی راضی نیستیم. با توجه به صحبت‌هایی كه در بین دو نیمه با بازیكنان خود انجام دادیم در نیمه دوم عملكرد بهتری را داشتیم. نیمه دوم تیم ما بهتر بازی كرد و بازی در دست ما بود و تیم فولاد شانس گلزنی كمتری داشت.

ژوزه خاطرنشان کرد: ناگزیر شدم دو تعویض همزمان انجام دهم ولی با وجود اینکه گل خوبی به ثمر رساندیم روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا از علی کریمی در نیمه اول استفاده نکرد، گفت: کریمی مصدوم بود. دوست دارم در همه بازی‌ها برنده باشم اما گاهی نمی‌شود. متأسفانه عده‌ای تز می‌دهند و می‌گویند پرسپولیس باید این طور و یا آنطور بازی کند. من این تزها را قبول ندارم و از هواداران می‌خواهم به من فرصت دهند تا تیم را بهتر کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز