خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران:

اجلاس تهران مایه شرمندگی زورگویان دنیاست

حضور همه اعضای عضو غیر متعهدها در این اجلاس نشان داد که ایران در تمام زمینه ها الگوی خوبی است و زورگویان عالم از این به بعد نمی توانند در مقابل ایران قد علم کنند.

ایلنا - یاسوج: جلسه شورای اداری شهرستان گچساران در سالن جدید فرمانداری گچساران برگزار شد.

به گزارش "ایلنا" از گچساران فرماندار این شهرستان با تبریک هفته دولت گفت: شهید رجایی شخصیتی انقلابی، ارزشمند و مردمی بود و شهید باهنر نیز چیزی از ایشان کم نداشت.

"محمد شفیعی" با اشاره به برگزاری نشست اجلاس غیر متعهدها در ایران افزود: کشور عزیز ایران اکنون میزبان 120کشور جهان است و به طور کلی این روزها جهان در ایران جمع شده است.

وی با بیان اینکه حضور سران کشورها در ایران سربلندی ایران را نشان می دهد،اظهار داشت: اجلاس تهران مایه شرمندگی غرب و زورگویان دنیاست.

رئیس شورای اداری شهرستان گچساران ادامه داد:اجلاس غیر متعهدها دومین اجلاس بزرگ بعد از اجلاس سازمان ملل می باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش‌های گسترده‌ای را برای عدم حضور کشورهای جنبش غیر‌متعهد در ایران آغاز کردند ولی اکنون شاهد حضور تمامی اعضای این جنبش در تهران هستیم.

شفیعی تصریح کرد: حضور همه اعضای عضو غیر متعهدها در این اجلاس نشان داد که ایران در تمام زمینه ها الگوی خوبی است و زورگویان عالم از این به بعد نمی توانند در مقابل ایران قد علم کنند.

فرماندار شهرستان گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر استاندار استان گفت: تغییر و تحول امری طبیعی است و ما باید اینجا اعلام کنیم که آقای نیکزاد کارهای خوبی در استان انجام دادند.

شفیعی با بیان اینکه نباید در پیشرفت و توسعه شهرستان خللی ایجاد شود؛افزود: زمانی که در اداره کل ورزش بودم از نزدیک شاهد دلسوزی ها و پیگیری های مهندس نیکزاد بودم ودر بخش افزایش فضای عمرانی ورزش همیشه کمکهای ویژه ای داشتند.

وی با بیان اینکه نیکزاد نگاه ویژه ای به گچساران داشت تصریح نمود: ایشان یکی از مدیران دلسوز،خدوم،زحمت کش و مردمی بودند که امسال از لحاظ تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به گچساران داشتند.

مسول ارشد شهرستان گچساران با تبریک به آقای صابری بخاطر انتصابش به عنوان استاندار جدید استان بیان داشت: جا دارد از طرف مردم قدرشناس گچساران به آقای نیکزاد خسته نباشید گفته و با تشکر ویژه از تلاشهایش برای این شهرستان برای ایشان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

شفیعی ادامه داد: از این به بعد باید مدیران در جلسات شورای اداری شهرستان حضور فعال داشته و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با درک اهمیت برگزاری جلسه شورای اداری در جلسات بعدی غیبت نداشته باشند.

وی خدمت رسانی به مردم را بالاترین نعمت دانست و اضافه کرد: هویت همه ما مدیران به رضایت مندی مردم بستگی دارد و همه ما باید با برنامه ریزی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گچساران بیان داشت: برخی از ادارات با هم غریبه هستند؛مدیران و مسولین با هم اتحاد داشته باشند و در جذب اعتبارات ایثارگری کنند.

فرماندار شهرستان گچساران که از حجه الاسلام "متقی کاشانی"امام جمعه اسبق گچساران برای سخنرانی در این جلسه دعوت کرده بود درباره متقی کاشانی گفت: حاج آقا متقی از سرمایه های استان است که همه ما باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم.

شفیعی در پایان افزود: در هفته دولت 41پروژه در شهرستان گچساران به بهره برداری می رسد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز