خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

با افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) که از جمله طرح های مهر ماندگار است، نقطه روشنی در اعمال درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمده و خودباوری در این زمینه از اعمال جراحی نیز تقویت می یابد.

ایلنا - یاسوج: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد: ساختمان شماره دو بیمارستان امام سجاد(ع)، هفته آینده افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، دکتر سید حسام الدین نبوی زاده در یک نشست خبری افزود: راه اندازی دستگاه امحاء زباله بیمارستان امام سجاد(ع) به عنوان آخرین بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد، گام مثبتی در ارتقاء شاخص های سلامت این بیمارستان است که این پروژه نیز تا پایان هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از دیگر راهکارهایی که برای بهبود خدمت رسانی بیمارستان امام سجاد(ع) در نظر گرفته شده، احداث مجتمع متخصصان این بیمارستان، شامل 14باب منزل مسکونی است که با توجه به ورودی پرتردد بیمارستان، می تواند نقش چشمگیری در سهولت دسترسی سریع به پزشکان داشته باشد.

نبوی زاده اضافه کرد: با افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) که از جمله طرح های مهر ماندگار است، نقطه روشنی در اعمال درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمده و خودباوری در این زمینه از اعمال جراحی نیز تقویت می یابد.

بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) تا پایان سال جاری افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با اتمام ساختمان این بخش و خرید دستگاه آنژیوگرافی با اعتباری معادل یک میلیارد تومان، پیشرفت خوبی در راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) به وجود آمده و تا پایان سال جاری، شاهد خدمت رسانی این بخش به مردم استان خواهیم بود.

نبوی زاده افتتاح 20 خانه بهداشت در مناطق مختلف استان را از جمله پروژه های مهم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانست و عنوان کرد: بخشی از این خانه های بهداشت، با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده و بخشی دیگر نیز به صورت پیش ساخته بوده که تا پایان سال 91، هیچ خانه بهداشت استیجاری در استان نخواهیم داشت.

وی سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را پروژه های دیگر این دانشگاه دانست که عملیات احداث آن ها آغاز شده و اظهار کرد: با شروع به کار ساخت کلینیک درمانی یاسوج از بیستم ماه جاری و کلنگ زنی دانشکده بهداشت و پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به جایگاه مطلوبی در عرصه خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دست می یابد.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رشته تخصص داخلی دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به پذیرش 20 دانشجوی جدید در رشته دندانپزشکی این دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: علاوه بر رشته تخصص اطفال، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با آغاز سال تحصیلی جدید در رشته تخصص داخلی نیز دانشجو می پذیرد.

نبوی زاده تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم اکنون دارای 1500 دانشجو در 17 رشته مختلف و مقاطع کاردانی تا تخصص است که با پیگیری پذیرش دانشجو در دو رشته تخصصی دیگر و رشته کارشناسی ارشد فیزیولوژی در کنار هشت رشته دیگر این مقطع، قابلیت تبدیل به یک قطب علمی برجسته در منطقه جنوب کشور، فراهم می شود.

وی در رابطه با یکی از مشکلات عمده خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان، تصریح کرد: هزینه بالای درمانی در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی فراتر از درآمد آنها بوده که با افزایش قیمت تجهیزات درمانی، تبدیل به معضلی اساسی شده و بر چگونگی خدمت رسانی به مردم، تاثیر مستقیمی دارد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز