خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۳۰۰ نفر از هنرمندان مسجدی سطح کشور؛

دوره های اندیشه آسمانی در مشهد برگزار می شود

همایش های عمومی دوره های اندیشه های آسمانی با حضور اساتید کشوری همچون حجج السلام سرلک، ابوترابی، طائب، پناهیان، قرائتی و واسطی برگزار می شود.

مشهد - ایلنا: مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از برگزاری 110 کارگاه آموزشی در قالب پنجمین دوره فرهنگی آموزشی "اندیشه های آسمانی" توسط شبکه جوانان رضوی(شجر) این موسسه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد محمدزاده مقدم با اشاره به اینکه این کارگاه ها در 4 نوبت و به مدت 17 روز برگزار می شود، اظهار داشت: در هر یک از این نوبت ها که 4 روز به طول می انجامد، 40 کارگاه و 110 کارگروه به صورت همزمان برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه های پنجمین دوره آموزشی "اندیشه های آسمانی" در بخش اندیشه ای با موضوعات دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری، نجوم در قرآن، سواد رسانه ای، کارکردهای فرهنگی هنری مساجد و منظومه فکری مقام معظم رهبری برگزار می شود، همچنین در بخش مهارتی، شرکت کنندگان در رشته های قرآن، شعر و ادبیات، گرافیک و نقاشی، مستندسازی و رسانه شرکت می کنند.

محمدزاده مقدم خاطرنشان کرد: در این دوره ها که با حضور 2300 نفر از هنرمندان مسجدی سطح کشور برگزار می شود، هر فرد در 2 کارگاه، 3 کارگروه و 5 همایش عمومی شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همایش های عمومی دوره های" اندیشه های آسمانی" با حضور اساتید کشوری همچون حجج السلام سرلک،  ابوترابی، طائب، پناهیان، قرائتی و واسطی برگزار می شود. 

محمدزاده افزود: از برنامه های جانبی در نظرگرفته شده برای شرکت کنندگان در این دوره می توان به زیارت حرم امام رضا (ع)، شرکت در هیئت های مذهبی، پاتوق های فرهنگی و پخش مستند اشاره کرد.

لازم به ذکر است پنجمین دوره فرهنگی آموزشی "اندیشه های آسمانی" توسط ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی 6 شهریور ماه سال جاری در محل مرکز تربیت معلم شهید بهشتی کار خود را آغاز نموده و تا 23 شهریور ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز