خبرگزاری کار ایران

مهمانپرست در گفت و گو با ایلنا:

بان کی مون درخواستی برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای نداشته است

افزودن برنامه‌های جانبی به برنامه‌های آقای‌بان کی مون، بستگی به مدت زمان حضور ایشان در تهران دارد و در صورتی که تغییری در برنامه‌های ایشان مبنی برحضور در تاسیسات هسته‌ای کشورمان ایجاد شود، اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ارائه هرگونه درخواست از سوی دبیرکل سازمان ملل متحد، برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای ایران را رد کرد و آن را شایعه خواند.


رامین مهمانپرست در حاشیه برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو عدم تعهد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنادرباره آخرین وضعیت بازدید‌بان کی مون از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: طبق اعلام قبلی، برنامه‌های سفر آقای‌بان کی مون به تهران تنظیم و نهایی شده است.


وی افزود:‌بان کی مون و دفتر ایشان تا این لحظه درخواستی برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای کشورمان نداشتند و مسائلی که با این محوریت مطرح می‌شود صحت ندارد.


سخنگوی وزارت امورخارجه تصریح کرد: برنامه‌های دبیرکل سازمان ملل متحد تنظیم شده است، اما افزودن برنامه‌های جانبی به برنامه‌های آقای‌بان کی مون، بستگی به مدت زمان حضور ایشان در تهران دارد و در صورتی که تغییری در برنامه‌های ایشان مبنی برحضور در تاسیسات هسته‌ای کشورمان ایجاد شود، اطلاع رسانی می‌شود.


گفتنی است درخصوص بازدید احتمالی دبیرکل سازمان ملل از تاسیسات هسته‌ای ایران، صحبتهای زیادی مطرح شده است و حتی آخرین خبر‌ها از صدور اجازه بازدید‌بان کی مون از تاسیسات هسته‌ای ایران، از سوی رئیس دولت دهم حکایت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز