خبرگزاری کار ایران

مهمانپرست در جمع خبرنگاران:

سکوت رسانه‌های غربی نشاندهنده خجالت آن‌ها است

بعد از سخنرانی وزیران امور خارجه علی اکبر صالحی از اجلاس دو روزه وزیران جمع بندی ارائه خواهد کرد و پس از خاتمه یافتن جلسه، در جمع خبرنگاران حاضر می‌شود و به سئوالات آنان پاسخ خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در کمیته فلسطین موضوعات بسیار خوبی مطرح شد و با توجه به اینکه تعداد زیادی برای سخنرانی ثبت‌نام کرده بودند همه نتوانسته‌اند دیدگاه‌های خود را روز گذشته مطرح کنند بنابراین ادامه سخنرانی از امروز آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین مهمانپرست عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدارهای دوجانبه و چند جانبه هیئت‌های خارجی با مقامات جمهوری اسلامی ایران گفت: این دیدار‌ها برای توسعه همکاری، تعمیق روابط، حل و فصل مسائل منطقه‌ای و بین المللی بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در کمیته فلسطین موضوعات بسیار خوبی مطرح شد و با توجه به اینکه تعداد زیادی برای سخنرانی ثبت‌نام کرده بودند همه نتوانسته‌اند دیدگاه‌های خود را روز گذشته مطرح کنند بنابراین ادامه سخنرانی از امروز آغاز شد. پس از پایان سخنرانی‌ها، اجلاس در بعدازظهر امروز ادامه می‌یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی وسیع رسانه‌های غربی برای منزوی نشان دادن ایران و کمرنگ کردن تاثیرات اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: در این یکی دو روز شروع اجلاس شاهد سکوت رسانه‌های غربی هستیم و این امر به این جهت است که آنان از پوشش اخباراجلاس خجالت می‌کشند چرا که انتظاری غیر از این داشتند.

مهمانپرست با اعلام اینکه بعد از سخنرانی وزیران امور خارجه علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران از اجلاس دو روزه وزیران جمع بندی ارائه خواهد کرد، گفت: پس از خاتمه یافتن جلسه، صالحی در جمع خبرنگاران حاضر می‌شود و به سئوالات آنان پاسخ خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز