خبرگزاری کار ایران

استاندار البرزگفت:

عدم تناسب جاده ها و راه ها با جمعیت 20 میلیون نفری کرج باری بر دوش شهرداری

کلانشهر کرج با برخورداری از جمعیت 20میلیون نفری از جاده ها و راه‌های مناسبی برخوردار نیست و این امر منجر به ایجاد 18.5 درصد ترافیک در جاده ها وراه‌های استان البرز شده است لذا این موضوع بار سنگینی بر دوش شهرداری کرج گذاشته است.

كرج - ایلنا: انتخاب صحیح مدیران و حمایت درست از آنها باید در استان البرز نهادینه شود تا به دنبال آن رضایت مردم حاصل شود.

به گزارش ایلنا استاندار البرز امروز صبح دربیست و نهمین کمیته معاونان خدمان شهری کلانشهرهای کشور -کرج، گفت:شخصیت امام خمینی(ره) بعد از ائمه بی نظیر است چرا که وی بنیان گذار انقلاب اسلامی و سپاه مردمی است این در حالی است که اولین لشکر وسپاه مردمی در کرج تشکیل شده است.

عیسی فرهادی ادامه داد: امام خمینی (ره)از روزهای اول انقلاب را بر مبنای وابستگی به مردم طراحی کرد واین موضوع مانع تاثیر گذاری دست اندازی های کشورهای غربی برای از بین بردن انقلاب اسلامی طی 33 سال گذشته شده است.

وی تصریح کرد: کلانشهر کرج با برخورداری از جمعیت 20میلیون نفری،از جاده ها و راه‌های مناسبی برخوردار نیست و این امر منجر به ایجاد 18.5 درصد ترافیک در جاده های استان البرز شده است لذا این موضوع بار سنگینی بر دوش شهرداری کرج گذاشته است

فرهادی با اشاره به وجود شوراهای مختلف در استان البرز تصریح کرد: وجود شوراهای مختلف با افکار متفاوت منجر به اختلاف سلیقه های بسیار شده است لذا باید وحدت و یکپارچگی بین شوراها بوجود آید.

وی با تاکید بر رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها افزود: انتخاب صحیح مدیران و حمایت درست از آنها باید در استان البرز نهادینه شود تا به دنبال آن رضایت مردم حاصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز