خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس ترافیک شهری در گفت و گو با ایلنا:

اجرای محدودیت‌ تردد ها از ساعت ۲۴ امشب در پایتخت

در تهران نیز وضعیت ترافیک معمولی است و همانطور که از روز گذشته اعلام شد محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ امشب اجرا می‌شود و بنابر اعلام رییس پلیس راهور هم محدودیت در تردد‌ها داریم و هم ممنوعیت توقف در راههای منتهی به سالن اجلاس و در محدوده میدان تجریش.

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: سفر‌ها از صبح امروز از سر گرفته شده و ما شاهد خروج خودرو‌ها از معابر خروجی تهران بودیم.

 

سرهنگ محسن مهرایی، رئیس پلیس ترافیک شهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام ترافیک روان در معابر خروجی تهران گفت: محدوده محور چالوس به سمت قزوین و رشت ترافیک نیمه سنگین را شاهد بودیم و هراز و فیروزکوه رفت آمد خود را داشت.

وی افزود: بار ترافیک به سمت قم متراکم بود اما مشکلی را مشاهده نکردیم و در استانهای خراسان رضوی ترافیک به دلیل حجم بالای مسافرت به مشهد سنگین گزارش شده است.

مهرایی افزود: در استانهای شمالی نیز با حجم ترافیکی بالایی مواجه بودیم کماکان در شهرهای شمالی بار ترافیکی بسیار سنگین است و مردم باید توجه کنند که از تردد غیر ضروری به ویژه در شهرهای شمالی بر مشهد خودداری کنند و در حتی‏الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی گفت: در سایر شهر‌ها مشکل خاصی نداشتیم و در تهران نیز وضعیت ترافیک معمولی است و همانطور که از روز گذشته اعلام شد محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ امشب اجرا می‌شود و بنابر اعلام رییس پلیس راهور هم محدودیت در تردد‌ها داریم و هم ممنوعیت توقف در راههای منتهی به سالن اجلاس و در محدوده میدان تجریش.

وی ادامه داد: همانطور که اعلام شد از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۸ شهریور در طول خیابان یمن حد فاصل یمن، چمران تا یمن و پروانه، طول خیابان رشید فضل‌الله حد فاصل میدان دانشگاه – تا خیابان شادآور در مقدس اردبیلی، طول خیابان البرزکوه در محدوده میدان تجریش و خیابان‌های فاطمی و ملکی محدودیت کامل تردد اعمال می‌شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری تاکید کرد: همچنین از ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت تردد در بزرگراه مدرس از جنوب به شمال از پل صدر تا پل چمران – نیایش ممنوع است و تردد از اتوبان صدر به سمت شمال مدرس و پل پارک‌وی نیز در این مدت ممنوع است.

وی گفت: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های شریعتی جنوب و مدرس جنوب برای تردد استفاده کنند. همچنین خیابان شهید باهنر از میدان قدس به سمت خیابان شهرداری و میدان تجریش و متعاقب آن تا پل پارک‌وی و میدان ونک در طول خیابان ولیعصر ممنوعیت تردد اعمال می‌شود و محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت ۷ صبح روزهای پنجشنبه و جمعه اعمال می‌شود، به صورت کلی از میدان تجریش تا میدان ونک و پل صدر تا پل ملاصدرا و نیایش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با ناجا داشتند و انتظار داریم در روزهای باقیمانده اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد، این همکاری به شکل بهتری ادامه پیدا کند و تاکید ما این است که مردم در این روز‌ها از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده شود.

مهرایی در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مردم به دلیل همکاری موثر با پلیس راهبر انتظار این است که در زمان اجرای طرح‌های مقطعی حتما مسیرهای جایگزین مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز