خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان به ایلنا خبر داد:

20 سد در گیلان در دست مطالعه است

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از در دست مطالعه بودن احداث 20 سد در این استان خبر داد و گفت: این استان در احداث و استفاده ازسدهای لاستیکی در کشور پیش گام است.

ایلنا- رشت: مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از در دست مطالعه بودن احداث 20 سد در این استان خبر داد و گفت: این استان در احداث و استفاده ازسدهای لاستیکی در کشور پیش گام است.

سیف اله آقا بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت با اظهار خرسندی ازاین که علاوه بر 7 سد آماده اجرا، آب منطقه ای گیلان احداث 20سد دیگر را در دست مطالعه دارد،اظهار داشت: همزمان نیز سدهای شهر بیجار، شفا رود و پلرود این استان در حال اجرا هستند.

وی سدهای شهر بیجار، شفا رود و پلرود گیلان هنگام رسیدن به بهره برداری کامل 540 میلیون متکر مکعب آب وارد چرخه استان خواهد نمود ولی هم اکنون استانمان در خصوص احداث و استفاده ازسدهای لاستیکی در کشور پیشگام و با احداث 11سد لاستیکی گیلان می تواند در مجموع 80 میلیون متر مکعب آب تامین نماید.

این مسوول، تصریح کرد: محقق شدن سند ملی توسعه منابع آب گیلان سالانه نیازمند 230میلیارد تومان اعتبار است و امسال حدود 300میلیارد تومان از طریق فروش اوراق مشارکت، فایناس و منابع عمومی برای این سند پیش بینی شده و امید است محقق بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز