خبرگزاری کار ایران

مدافع تیم راه‌آهن:

می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به سایپا بزنیم

تعطیلات هدیه خدایی به تیم راه‌آهن است/ثابت می‌کنیم جایگاه واقعی تیم راه‌آهن کجاست.

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سایپا گفت: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به سایپا بزنیم اما مهم این است که در ‌‌نهایت توانستیم ۳ امتیاز را از این تیم بگیریم و با روحیه مناسب خود را برای مسابقات هفته آینده لیگ بر‌تر آماده کنیم.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: با وجود اینکه ما تمرینات پیش از شروع فصل خود را نسبت به سایر تیم‌ها خیلی دیر شروع کردیم اما خوشبختانه با تدابیری که کادر فنی و در راس آن علی دایی اندیشیده‌اند، توانستیم تا این مرحله تقریبا آنچه مربیان و مدیریت باشگاه انتظار داشت را برآورده سازیم. انشاءالله در مسابقات پیش رو نیز بتوانیم همین رویه را ادامه بدهیم تا به همگان ثابت کنیم جایگاه واقعی تیم راه‌آهن کجاست.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۸روزه مسابقات لیگ بر‌تر تصریح کرد: به نظر من این تعطیلات هدیه خدایی به تیم راه‌آهن است چراکه ما نسبت به سایر تیم‌ها هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ کارهای تاکتیکی عقب هستیم. پیش از شروع فصل بسیاری از تیم‌ها با برگزاری اردوهای شبانه روزی و تمرینات مستمر با آمادگی بالا پا به لیگ بر‌تر گذاشتند اما ما تنها با یک هفته تمرین بازی‌ها را شروع کردیم و به همین دلیل این تعطیلات فرصت بسیاری مناسبی است تا کمبودهای خود را جبران کنیم.

این هافبک تیم راه‌آهن در خصوص اینکه نتایج اخیر این تیم اتفاقی و روی شانس بوده، متذکر شد: ما در مسابقات گذشته سوای اینکه پیروز شده‌ایم در هر دیدار مهاجمان ما چندین موقعیت گل را از دست داده‌اند یا اینکه داور با اشتباه خود گل ما را آفساید اعلام کرده یا از اعلام پنالتی به سود ما چشم‌پوشی شده است. مطمئنا اگر اشتباهات داوری نبود جایگاه راه‌آهن از وضعیت فعلی نیز بهتر بود.

مدافع چپ تیم راه‌آهن با اشاره به عملکرد خوب مدافعان این تیم در ۶هفته گذشته لیگ بر‌تر اظهار داشت: در آخرین روزهای نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی در خط دفاعی به تیم ما اضافه شده‌اند که از جمله آن می‌توان به پیروز قربانی اشاره کرد که قدرت خط دفاعی ما نسبت به گذشته افزایش یافته و با تدابیری که علی دایی اندیشیده بود در کارهای دفاع تیمی موفق عمل کردیم. انشاءالله این رویه در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز