خبرگزاری کار ایران

افتتاح 208 پروژه توسط شرکت توزیع برق استان همدان

208 پروژه برق رسانی در هفته دولت در سطح استان همدان به بهره برداری رسید.

همدان - ایلنا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت برق استان همدان گفت: شرکت توزیع برق استان همدان در هفته دولت 208پروژه به ارزش قریب چهل و شش هزارو 673میلیون ریال را به زیرساختهای صنعت برق استان اضافه می کند.

رضا تیموری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هفته دولت یكی از مقاطع برجسته تاریخ انقلاب است و فرصتی برای بیان خدمات دولت است پس بر ما و ظیفه است كه این چنین روزهایی را گرامی بداریم تا اینكه یاد و خاطره آن عزیزان در دلها جاودان و زنده باقی بماند.

تیموری اذعان داشت: این تعداد طرح در شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند،تویسركان،اسدآباد،بهار،كبودرآهنگ، رزن و فامنین افتتاح می شود.

این مقام مسوول، اعتبار هزینه شده طرح‌های یادشده در شهرستان همدان چهارده هزار و811میلیون ریال،در شهرستان ملایر چهار هزار و 510 میلیون ریال، در شهرستان نهاوند 6هزار و نهصدوپنجاه و نه میلیون ریال، در شهرستان تویسركان یك هزار و 370میلیون ریال در شهرستان اسدآباد شش هزار و 149میلیون ریال،در شهرستان بهار یك هزار و755میلیون ریال،در شهرستان كبودرآهنگ 9 هزار و 50میلیون ریال،در شهرستان رزن یك هزار و 809 میلیون ریال ودر شهرستان فامنین 260 میلیون ریال عنوان نمود.

وی خاطر نشان كرد: كل اعتبارات هزینه شده در بخش های مسكن مهر، خطوط 20كیلوولت هوایی، شبكه فشار ضعیف هوایی، نصب ترانسفورماتور جهت مشتركین كشاورزی و صنعتی،نصب انشعاب مشتركین،تبدیل شبكه هوایی از سیمی به كابل خودنگهدار،رفع حریم،رینگ خطوط فشار متوسط افزایش ظرفیت پست های توزیع،روشنایی معابر، تامین ادوات مانوری جهت پایداری شبكه وبرق رسانی به واحدهای صنعتی و عمومی از جمله اقدامات صورت گرفته در هفته دولت می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز