خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش بین المللی مغز و اعصاب در زنجان آغاز بكار كرد

مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی مغز و اعصاب در سالن همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار شد.

زنجان - ایلنا: مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی مغز و اعصاب در سالن همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار شد.

محمد غفرانی، رئیس انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران شب گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی مغز و اعصاب در زنجان گفت: همایش مغز و اعصاب هر سال در یک شهر کشور برگزار می ‌شود.

وی افزود: انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران در سال 79 تاسیس شده و از زمان تشکیل انجمن، اعضای آن سالانه یک همایش برگزار کرده ‌اند.

این استاد مغز و اعصاب اطفال خاطر نشان کرد: همایش های برگزار شده در رابطه با مغز و اعصاب کرد هر سال با کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از عبادت و عمل به احکام دین مبین اسلام را اخلاق عنوان کرد و افزود: اخلاق موضوع ویژه در تعالیم این دین محسوب می ‌شود.

غفرانی با اشاره به اینکه قرآن و عترت برای اخلاق جایگاه ویژه ‌ای در نظر گرفته است، بیان داشت: اسلام دارای سه پایه اساسی عقاید، احکام و اخلاق است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق دو پایه عقاید و احکام منوط به پایداری اخلاق است، افزود: در برخی از آیات الهی تزکیه در تعالیم اسلام جلوتر از تعلیم آورده شده است.

رئیس انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران بر لزوم فراهم کردن اسباب سعادت تاکید کرد و ابراز داشت: بر اساس تعالیم دین اسلام سعادت بدون آماده کردن زمینه های ان امکان پذیر نخواهد بود.

غفرانی با بیان اینکه انسان باید خودش را برای سفر جاودان آماده کند، ادامه داد: چرا که انسان برای آخرت آفریده شده است و این امر مستلزم فراهم کردن توشه است.

نخستین همایش بین المللی مغز و اعصاب زنجان از امروز (8شهریور) آغاز به کار کرده تا (12 شهریور) ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز