خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صادقی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شکست خانگی سایپا مقابل راه‌آهن تلخ بود

راه‌آهن با مربیگری علی دایی در هفته‌های آینده و لیگ امسال روزهای بسیار خوبی را خواهد داشت.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا که بعد از شکست خانگی این تیم مقابل راه‌آهن بسیار ناراحت به نظر می‌رسید گفت: ما بازی خوبی را مقابل راه‌آهن انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

ابراهیم صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق افزود: تیم ما در هفته‌های گذشته بازی بسیار خوبی را مقابل حریفان انجام داده بود و به حق در صدر جدول قرار داشت، اما در دیدار مقابل سایپا دچار بدشانسی شدیم و تیم حریف توانست از یک ضربه پنالتی که بسیار بحث برانگیز بود به گل برسد و در ‌‌نهایت ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: ما هم که در این دیدار بازی نسبتا قابل قبولی انجام داده بودیم و با تدابیر مربیان تمامی تاکتیک‌های تیم راه‌آهن را بسته بودیم در دقایق پایانی مسابقه روی یک ضربه پنالتی گلی را دریافت کردیم که باعث شد تمرکز خود را از دست بدهیم. با این حال ما باید این مسابقه را فراموش کرده و خود را آماده مسابقات آتی بکنیم تا انشاء الله روندی که تا قبل از مسابقه برابر راه‌آهن داشتیم باز هم ادامه بدهیم.

صادقی همچنین تاکید کرد: تمامی کسانی که در ۶هفته گذشته مسابقات سایپا را پیگیری می‌کردند به این موضوع اذعان داشتند که تیم ما بازی‌های بسیار قابل قبولی را ارایه می‌کنند و صدرنشینی حق مسلم این تیم است و ما نباید با یک شکست همه چیز را از دست داده بدانیم و روحیه خود را از دست بدهیم چراکه بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

کاپیتان تیم سایپا با بیان اینکه تیم راه‌آهن از قدرت بالایی سود می‌برند، اذعان داشت: من در تیم سایپا با علی دایی کار کردم و به خوبی می‌دانم او از قدرت فنی بالایی برخوردار است. به نظرم راه‌آهن با مربیگری علی دایی در هفته‌های آینده و لیگ امسال روزهای بسیار خوبی را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز