خبرگزاری کار ایران

مدیركل صدا و سیما مازندران:

صدا و سیما باید چشم مردم و مسئولان باشد

متاسفانه امروزه با پخش برنامه‌ها و گسترش شبكه غیرمتعارف بدنبال تهاجم فرهنگی گام برداشته شد.

ایلنا: مدیركل صدا و سیما مازندران گفت: صدا و سیما می تواند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، و چشم بین آنها باشد.

به گزارش ایلنا از آمل، بهرام حمیدی در همایش بین المللی بهینه سازان در دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینكه صدا و سیما می تواند فكر و اندیشه مسئولان باشد، یادآور شد: این سازمان آمادگی كامل جهت بیان مشكلات مردم و همكاری لازم را در جهت تنویر افكار عمومی داشته باشد.

وی با بیان اینكه هم اكنون دو هزار شبكه جهانی در دنیا وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد حدود 45 شبكه فارسی زبان به فعالیت می پردازد.

حمیدی با تاكید بر اینكه صدا و سیما به نوعی تبادل فرهنگی است، اذعان داشت: متاسفانه امروزه با پخش برنامه ها و گسترش شبكه غیرمتعارف بدنبال تهاجم فرهنگی گام برداشته شد.

مدیركل صدا و سیما مازندران با بیان اینكه این شبكه ها با پخش این برنامه سعی در گسترش فرهنگ بیگانه در بین جوانان دارند، افزود: در این راستا جوانان سعی كنند هویت خود را از دست ندهند و جهت حفظ هویت فرهنگی خود مقابله كنند.

وی با اعلام اینكه كشور ما با وجود تحریم اقتصادی و تهدیدات دشمنان اسلام همچنان بدنبال نوآوری و ابتكار است، خاطرنشان كرد: تاكنون كشور ما توانست در برابر مشكلات ایستادگی و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، فناوری و تكنولوژی، ارتباطات و اطلاعات به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

به گفته حمیدی در جهت ارتقا سطح علمی و توسعه تكنولوژی به پایان نامه ها و كارهای پژوهشی دانشجویان توجه و اهمیت بسیاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز