خبرگزاری کار ایران

پاشایی در گفت‌وگو با ایلنا:

راه‌آهن پتانسیل حضور در صدر جدول را دارد

مدیریت باشگاه برنامه‌ریزی کرده در پایان فصل در جمع ۵ تیم صدر جدولی قرار بگیریم و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به دیدار این تیم مقابل سایپای کرج که با پیروزی یک بر صفر لوکوموتیورانان به پایان رسید، گفت: ما بازی خیلی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم.

حسین پاشایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل سایپا با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم اما با تدابیری که علی دایی اندیشیده بود تلاش کردیم از‌‌ همان شروع مسابقه فضا را برای بازیکنان سایپا ببندیم و در ضد حملات به گل برسیم که خوشبختانه در این کار موفق بودیم و انشاءالله بتوانیم این رویه را در مسابقات پیش رو ادامه دهیم.

وی ادامه داد: البته تیم سایپا هم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ثابت کرد به حق در صدر جدول قرار دارد و این شکست هیچ چیز از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند اما بازیکنان ما با تیزهوشی توانستند ۳ امتیاز مسابقه را تصاحب کنند و با انگیزه بیشتری چشم به مسابقات آینده داشته باشند.

کاپیتان راه‌آهن همچنین تاکید کرد: ما از جمله تیم‌هایی بودیم که خیلی دیر تمرینات خود را آغاز کردیم و به همین دلیل از لحاظ تاکتیکی و همچنین جسمانی نسبت به سایر تیم‌ها عقب بودیم اما تعطیلات بعد از بازی هفته ششم به وجود آمد فرصتی خواهد بود تا ما با انجام تمرینات منظم خود را به سایر تیم‌ها برسانیم. در همین ارتباط هم مسوولین باشگاه تصمیم گرفتند یک اردوی شبانه روزی را در کشور ترکیه برگزار کنند که به نظر من فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا بازیکنان تیم با تجدید قوا آماده دیدار برابر استقلال شوند.

پاشایی با بیان اینکه تیم راه‌آهن توان حضور در جمع تیم‌های صدر جدولی را دارد، متذکر شد: مدیریت باشگاه برنامه‌ریزی کرده در پایان فصل در جمع ۵ تیم صدر جدولی قرار بگیریم و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا انشاء‌الله به این مهم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز