خبرگزاری کار ایران

وارد عرصه مدیریتی کشتی نمی‌شوم؛

برزگر: تغییرات فدراسیون‌ها باید المپیک به المپیک باشد

باید قدر محمد بنا را بدانند/رسول خادم مهره‌ای بسیار خوب و حساس است/می‌خواهم از دوران بازنشستگی بهترین بهره را ببرم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تاکید کرد که هر گونه تغییر در رأس فدراسیون‌های ورزشی باید از المپیک تا المپیک بعدی صورت بگیرد.


منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه بعد از اجلاس سران کشورهای عدم تعهد وزارت ورزش تکلیف مدیریت آینده فدراسیون کشتی را معین خواهد کرد، گفت: من نمی‌دانم چه کسی قرار است ریاست فدراسیون کشتی را در ۴سال آینده بر عهده بگیرد اما تاکید دارم فردی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شود که با تغییر ساختار وزارت ورزش دچار تغییر نشود و حداقل تا المپیک آینده در پست خود باقی بماند.


وی افزود: متاسفانه در طول ۳۰ و چند سال گذشته مدیریت فدراسیون کشتی دائما با تغییرات مستمر مواجه بوده و تقریبا هر فردی که بر صندلی ریاست دستگاه ورزش تکیه زده در اولین گام رئیس تشکیلات کشتی را با تغییر مواجه و فرد همسو  با سیاست‌های خود را بر رأس این فدراسیون گمارده است.


سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در  پاسخ به این سوال که امیدوارم با به روی کار آمدن دولت جدید رئیس منتخب فدراسیون کشتی در پست خود باقی بماند، گفت: مطمئن هستم به روال ۳۰ سال گذشته با تغییر رئیس جمهور و به تبع آن وزیر ورزش رئیس فدارسیون کشتی هم در اولین اقدام برکنار شده و فرد جدیدی جایگزین او خواهد شد. من به همه مسئولین ورزش اعلام می‌کنم تغییرات در راس فدراسیون‌های ورزشی باید المپیک به المپیک باشد.


وی همچنین در رابطه با احتمال ابقای رسول خادم در راس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: رسول خادم مهره‌ای بسیار خوب و حساس است که در هر جا که به کار گرفته شود، می‌تواند منشا برکات زیادی باشد. امیدوارم شرایط برای همکاری او مهیا شود.


برزگر با تاکید بر اینکه محمد بنا یک شاهکار برای کشتی ایران است در رابطه با صحبت‌های اخیر او که گفته در صورت مهیا شدن شرایط به کار خود در تیم ملی کشتی فرنگی ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: بنا یک مهره بسیار مفید برای کشتی ما است که بودنش بسیار به نفع ما خواهد بود، با این حال اعتقاد دارم محمد بنا باید خود را از مباحث مدیریتی کنار کشیده و فقط به دنبال کار مربیگری‌اش باشد.


وی افزود: به نظر من وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی باید قدر محمد بنا را بدانند و برای او حداقل امکانات و شرایط یک مربی تراز اول فوتبال را مهیا کنند.


مدیر فنی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما نمی‌خواهید وارد عرصه مدیریتی کشتی شوید، متذکر شد: من در شرایط کنونی می‌خواهم از دوران بازنشستگی خود بهترین بهره را ببرم و البته انرژی و انگیزه لازم برای ورود به عرصه مدیریت در ورزش و کشتی را نیز ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز