خبرگزاری کار ایران

داور یک اتفاق معمولی را پنالتی گرفت؛

تقوی: مستحق باخت نبودیم

محسن قهرمانی دو بازی متوالی برای تیم ما سوت زده و در مجموع از ۷ هفته لیگ در ۳ دیدار برای سایپا قضاوت کرده است و این جای سوال دارد.

سرمربی سایپا گفت: در دیدار پرسپولیس و استقلال که هفته گذشته برگزار شد شاهد شدید‌ترین خطا‌ها بودیم و پیراهن بنگر در محوطه جریمه پاره شد اما داور اعلام پنالتی نکرد ولی در دیدار ما با راه آهن یک اتفاق معمولی فوتبال را پنالتی گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر راه آهن گفت:همواره به دنبال استفاده از بازیکنان جوان و اخلاق محور هستیم. شکست برابر راه آهن را هم یک آزمایش الهی می‌دانم. من نگران خودم نیستم اما وضعیت فوتبال ما اسفبار است.

وی ادامه داد: محسن قهرمانی دو بازی متوالی برای تیم ما سوت زده و در مجموع از ۷ هفته لیگ در ۳ دیدار برای سایپا قضاوت کرده است و این جای سوال دارد.

سرمربی سایپا با اشاره به سیاست‌های این باشگاه عنوان کرد: همواره به دنبال اخلاق مداری و فوتبال پاک هستیم اما تاسف من برای این مردم و مجموعه سایپاست زیرا ما در این بازی تیم بر‌تر میدان بودیم. برخی می‌خواهند امثال سایپا که اخلاق محور هستند را پایین بکشند و دوست ندارند چنین تیم‌هایی روند موفقیت خود را طی کنند.

تقوی تاکید کرد: بد‌ترین نتیجه بازی با راه آهن بدون اینکه بخواهیم عدالت رعایت شود تساوی بدون گل بود اما بی‌عدالتی نتیجه بازی را تغییر داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز