خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه لبنان:

این اجلاس به تحقق صلح و امنیت پایدار کمک می کند

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تصمیم گیری‌های مستقل ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده‌ایم و این حاکی از عدم وابستگی این کشور به قدرت‌های جهانی است.

وزیر امور خارجه لبنان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تصمیم گیری‌های مستقل ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده‌ایم و این حاکی از عدم وابستگی این کشور به قدرت‌های جهانی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری جنبش عدم تعهد، عدنان منصور وزیر امور خارجه لبنان در حاشیه نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد، گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران بسیار خوب و مهم است زیرا ایران حقیقتا یک کشور مستقل و غیرمتعهد است.

وی با اشاره به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروز خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تصمیم گیری‌های مستقل ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده‌ایم و این حاکی از عدم وابستگی این کشور به قدرت‌های جهانی است.

وزیر خارجه لبنان با اشاره به تعداد بالای کشورهای شرکت کننده در اجلاس تهران افزود: برگزاری این اجلاس در تهران در تحقق صلح و امنیت پایدار کمک شایانی خواهد کرد و کشورهای عضو می‌توانند تصمیمات مهمی در جهت تقویت همکاری‌های اقتصادی بین اعضای جنبش بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز