خبرگزاری کار ایران

شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به ریاست امیری فر تشکیل جلسه داد؛

مسئول خبرگزاری اجلاس غیر متعهدها به شورای فرهنگی گزارش داد

در راستای همدردی با هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی مصوب شد مرکز مقاومت بسیج با همکاری روابط عمومی ریاست جمهوری نسبت به برپایی پایگاه‌هایی جهت جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان نهاد و سازمان‌های تابعه به منظور کمک به مردم آسیب دیده از زلزله آذربایجان شرقی در نهاد ریاست جمهوری اقدام نمایند.

 یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به ریاست حجت الاسلام امیری‌فر و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، در این جلسه در راستای همدردی با هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی مصوب شد مرکز مقاومت بسیج با همکاری روابط عمومی ریاست جمهوری نسبت به برپایی پایگاه‌هایی جهت جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان نهاد و سازمان‌های تابعه به منظور کمک به مردم آسیب دیده از زلزله آذربایجان شرقی در نهاد ریاست جمهوری اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه اجلاس سران غیر متعهدها، گفت: این اجلاس بعد از اجلاس سازمان ملل بزرگترین اجلاس در سطح بین‌المللی است و با توجه به شرایط کنونی جهان، تحول عظیمی در سطح بین‌المللی به شمار می‌آید.

در این جلسه همچنین مسئول خبرگزاری اجلاس غیر متعهدها نیز گزارشی از چگونگی شکل‌گیری و نوع فعالیت این خبرگزاری ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز