خبرگزاری کار ایران

منتجب نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کشورهای عضو عدم تعهد در برابر زورگویی‌های اسرائیل چاره اندیشی کنند

ایجاد تریبونی همچون اجلاس عدم تعهد که می‌توان به وسیله آن اقدام به تقویت ارتباط با سایر جوامع و کشور‌ها کرد، یک فرصت بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است، با واقع نگری در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود در این اجلاس می‌توانیم نظر دیگر کشور‌ها را به پیشنهادات عملی و منطقی خود بیش از پیش جلب کنیم.

رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شرکت در مجامع بین المللی تحت هر عنوانی به نفع ایران است، تصریح کرد: ایجاد تریبونی همچون اجلاس عدم تعهد که می‌توان به وسیله آن اقدام به تقویت ارتباط با سایر جوامع و کشور‌ها کرد، یک فرصت بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد نکته مهم در مورد حضور درمجامع بین المللی رایزنی و برقراری ارتباط میان میهمانان و میزبان است بنابراین مسئولان باید در این اجلاس با طرح و برنامه وارد شوند و پیام‌های نتیجه بخش برای سایر کشور‌ها داشته باشند.

منتجب نیا باتاکید براینکه باید در اجلاس حداکثر‌ها را در نظر بگیریم، گفت: با واقع نگری در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود در این اجلاس می‌توانیم نظر دیگر کشور‌ها را به پیشنهادات عملی و منطقی خود بیش از پیش جلب کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه باید همواره با دست پر در مجامع بین المللی حضور پیدا کنیم، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ غنی اسلامی و ملی و با تاکید بر انقلاب اسلامی و انسانی که تجربه کردیم، می‌توانیم بهره لازم را از این اجلاس ببریم چراکه نظام خود را مبتنی بر عقل و تدبیر می‌دانیم.

منتجب نیا همچنین تهدیدهای اسرائیل در آستانه اجلاس عدم تعهد را به نفع ایران ارزیابی کرد و گفت: وقتی اسرائیل که در عرصه بین المللی دارای هزاران علامت سوال است و دنیا آن را متجاوز می‌داند کشور انقلابی همچون ایران را در شرایط فعلی تهدید به حمله نظامی می‌کند این مساله باید برای کشورهای عضو عدم تعهد انگیزه‌ای باشد تا در حاشیه این اجلاس در برابر زورگویی این قدرت‌ها با یکدیگر چاره اندیشی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز